Kontors- och ekonomiassistent

GLM Rekrytering / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos GLM Rekrytering i Stockholm, Upplands Väsby, Sigtuna, Uppsala, Nacka eller i hela Sverige

Creades affärsidé är att investera i små och medelstora bolag där det finns goda förutsättningar för att öka tillväxten och lönsamheten via operativa förbättringar. Vårt engagemang sker främst via styrelsearbete och bygger på en samlad erfarenhet på över hundra år från företagsutveckling, aktivt styrelsearbete, omstruktureringar och finansmarknaden. Creades förvaltar ca 2,5 miljarder kronor där Avanza, Acne, Carnegie, Concentric och Haldex är några exempel på våra portföljbolag. Bolaget är idag noterat på stockholmsbörsens huvudmarknad.  På kontoret arbetar för närvarande sju personer.

Kontors- och ekonomiassistent
Till vårt kontor i centrala Stockholm.

Publiceringsdatum
2013-12-23

Dina arbetsuppgifter
Som kontorsassistent ansvarar du för driften på kontoret och att ge god service till dina kollegor.  Arbetet är självständigt och du förväntas kunna ta egna initiativ i syfte att alltid leverera högsta möjliga kvalité. Din roll är central då du möter besökare, hanterar inkommande telefonsamtal, hanterar post, dokument, kalender, bokning av resor m.m.

Utöver att assistera kollegorna med diverse administrativa uppgifter ansvarar du även för att det är rent och snyggt på kontoret, vattna blommar, göra inköp samt ordna fika. En stor del av din vardag kommer att bestå av att snabbt lösa problem och situationer som uppstår under dagen.

I tjänsten ingår också arbetet som ekonomiassistent där du bistår ekonomichefen med löpande bokföring, kund/leverantörsreskontra, hantering av utläggskvitton mm.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och vet vad som krävs för att lösa arbetet. Det är viktigt att du förstår betydelsen av att arbeta professionellt, flexibelt och ha en hög servicekänsla. Som person är du utåtriktad, initiativrik och har lätt för att skapa goda relationer. Vidare tror vi att du har lätt att kommunicera, är prestigelös och självgående. Du stimuleras av nöjda besökare, är lyhörd och smidig som person samt mån om att alltid leverera ett kvalitativt arbete. För att trivas i rollen bör du vara en person som är orädd och som vågar ta för sig.

Anställningstyp/arbetstider
Tjänsten är en tillsvidaretjänst på 100 %, tillträde är enligt överenskommelse. Ca 20 % kommer att avse arbete med ekonomiavdelningens uppgifter.

Välkommen med din ansökan!
Ansök snarast då rekryteringsarbetet sker fortlöpande.
Har du frågor gällande tjänsten går det bra att kontakta ansvarig rekryterare Ida Garamvölgyi.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-01-22
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ida Garamvölgyi, VD 08-200752

Företag
GLM Rekrytering

Adress
GLM Rekrytering
Regeringsgatan 82
11139 Stockholm

Jobbnummer
1737484

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från GLM Rekrytering

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos GLM Rekrytering: