Kontors-/Ekonomiansvarig
Punktum, Förvaltnings AB / Ekonomichefsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomichefsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Punktum, Förvaltnings AB i Helsingborg Vi behöver en ny Monika som kan ansvara för kontoret och ekonomiarbetet!
Vi söker dig som kan ta hand om oss och se till att vi fortsätter hålla samma höga standard på kontoret och inom ekonomiarbetet som Monika ger oss idag.
Arbetsuppgifterna är allt förekommande ekonomiarbete på ett fastighets och byggföretag. Lön, skatt, moms, fakturering med rapportering fram till bokslut varje månad. Det ingår även att ha ansvar för telefon, ta emot besök samt hålla en hög servicenivå mot besökare.
I dina arbetsuppgifter ingår det även att vara ansvarig för uthyrningsverksamheten av hyreslägenheter och lokaler. Det innebär bland annat att du ansvarar för lägenhets/lokalvisningar, kontraktsskrivning, uc kontroll, referenstagning mm. Du har även kontroll på betalningar/hyresavier samt löpande kontakt med fastighetsskötare.
Då det kan innebära ensamarbete är det viktigt att du är självgående och har eget driv. Det krävs tätt samarbete med VD och övrig personal ute i verksamheten. Du ska ha skinn på näsan och kunna vara bestämd i sak men samtidigt ha en hög känsla för service.
Vi arbetar i Visma, Visma lön och StriFast. Koncernspråket är engelska. Du talar och skriver både svenska och engelska obehindrat.
Tillträde enligt överenskommelse dock senast 1 mars 2017. Vi ser gärna att det sker en överlappning och att man har möjlighet att gå bredvid. Tjänstens omfattning kan vara 75-100% enligt behov.
Körkort är ett krav. Erfarenhet från Visma och StriFast är meriterande.
Vi har en fantastisk arbetsmiljö i mysiga lokaler med underbar utsikt över Öresund.
Har du frågor gällande denna tjänst maila till
ansokan@punktum.se eller ring 0733-233526..
Maila din ansökan snarast
till
ansokan@punktum.se senast 31/12
2016. Då vi arbetar med löpande urval kan vi komma att kalla till intervju under ansökningstiden.
Din ansökan behandlas
konfidentiellt.
I dina arbetsuppgifter ingår det även att vara ansvarig för uthyrningsverksamheten av hyreslägenheter och lokaler. Det innebär bland annat att du ansvarar för lägenhets/lokalvisningar, kontraktsskrivning, uc kontroll, referenstagning mm. Du har även kontroll på betalningar/hyresavier samt löpande kontakt med fastighetsskötare
Punktumgruppen är ett familjeföretag som äger, utvecklar och hyr ut fastigheter, lokaler, kontor och bostadslägenheter i Helsingborg, Landskrona och Kävlinge.Verksamheten som startades i början av 1970-talet har under hela resan präglats av långsiktighet, stabilitet och omtanke om kunden.Vi har sedan 10 år tillbaka egen byggservice och utför arbete till oss själv och externa kunder B2B och B2C.
Vår målsättning är att våra fastigheter ska hålla hög standard och fortlöpande uppdateras efter dagens krav och behov. Att våra hyresgäster trivs beror till stor del på att vi sköter fastighetsskötsel och reparationer med egen personal (idag ca 10 anställda) vilket ger korta snabba beslutsvägar och trygghet för hyresgästen. Hos oss vet hyresgästen oftast både med vem man pratar med vid t. ex. en felanmälan och vem som kommer att utföra arbetet.
Publiceringsdatum2016-12-14Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-13
FöretagPunktum, Förvaltnings AB
AdressPunktum, Förvaltnings AB
Drottninggatan 141
25433 Helsingborg
KontorsadressDrottninggatan 141
Jobbnummer 3212956
Observera att sista ansökningsdag har passerat.