Kontaktperson

Salems Kommun, Socialförvaltningen / Vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb / Salem
2010-04-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kontaktperson" (publicerad 2010-05-11) ⬅️


Visa alla vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb i Salem, Botkyrka, Ekerö, Södertälje, Huddinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Salems Kommun, Socialförvaltningen i Salem

Salems kommun är en modern förortskommun med rötter i 1100- talet. Som en av Stockholms läns minsta kommuner med ca 15 000 invånare har vi fördelen av närhet till storstaden samtidigt som kommunen har familjevänliga bostäder i vacker natur. Bra tågförbindelse med Stockholms city och närheten till E4 gör att vi ?ligger bra till?. Med tåg eller bil når man Stockholms city på c:a 30 minuter.
Salems kommun söker en kontaktperson till en kvinna i 50 års åldern.
Du ska hjälpa henne att komma ut i svenska samhället, läsa post och vara ett stöd till aktiviteter.
Krav är att du talar och skriver arabiska förutom att du ska behärska svenska i tal och skrift.
Kontaktperson är ett fritids uppdrag och man fungerar i princip som en betald kompis.
Omfattningen är fyra tillfällen per månad.

Publiceringsdatum
2010-04-30

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Deltid
Omfattningen är fyra tillfällen per månad.

Ersättning
Fast lön
Arvode och omkostnadsersättning utgår enligt SKL's riktlinjer.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-05-09
Ansökan kan skickas till e-postadress: petra.oxonius@salem.se

Kontakt
Petra Oxonius, Enhetschef - ESS, 070-623 30 22, 08- 532 591 63 (Telefon), petra.oxonius@salem.se

Företag
Salems Kommun, Socialförvaltningen

Adress
Salems Kommun, Socialförvaltningen
14480 RÖNNINGE

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08- 532 598 00

Jobbnummer
640509

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Salems Kommun, Socialförvaltningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Salems Kommun, Socialförvaltningen: