Konsumentkontakt
Bergendahls Food / Butikssäljarjobb / Hässleholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Hässleholm,
Perstorp,
Östra Göinge,
Kristianstad,
Osby eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bergendahls Food i Hässleholm,
Göteborg,
Linköping,
Botkyrka,
Stockholm eller i
hela Sverige Konsumentkontakt
City Gross Dialog är vår funktion för konsumentkontakt. City Gross Dialog hanterar allt från frågor om öppettider i butik till att vara konsumentkundtjänst för vår Matkasse. Förra året hade City Gross Sveriges nöjdaste kunder ensligt Svenskt Kvalitetsindex (SKI) och de senaste 10 åren har vi toppat denna lista majoriteten av gångerna. Ambition att ständigt leverera branschens högsta kundnytta är något som i högsta grad också präglar arbetet på City Gross Dialog. Vårt företag är i kraftig utveckling och därför söker vi nu ytterligare två medarbetare till City Gross Dialog.
Publiceringsdatum2015-02-13ArbetsuppgifterDin roll innebär att du ansvarar för all konsumentkontakt, både gällande "Matkassen" och övriga konsumentfrågor. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer därmed vara att ge våra konsumenter service och information i frågor om våra produkter och tjänster. Kontakten med våra kunder sker via telefon, e-post och sociala medier, bla Facebook.
Eftersom City Gross Dialog ska hantera frågor om allt från sortiment och öppettider till hantering av vår Matkasse så är City Gross Dialog som en viktig spindel i det interna nätet och du kommer därför också att ha en hel del kontakt med andra avdelningar inom företag. Vår kundtjänst för konsumentkontakt är öppen måndag till fredag och arbete på kvällar ingår som en naturlig del i arbete.
BakgrundFör att lyckas i denna tjänst är du en person som har ett vinnande sätt och som är van att kommunicera med människor i såväl tal som text.
Du är extremt serviceorienterad och brinner för att skapa nöjda kunder. Du är van att hantera olika situationer och att fatta egna beslut inom givna ramar. Andra personliga egenskaper som vi sätter värde på är samarbetsförmåga , flexibilitet och bra
ordningssinne.
• Du har en utbildning på minst gymnasienivå och vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande arbete.
• Du är kommunikativ, utåtriktad och lyhörd samt extremt serviceorienterad
• Du har ett stort kundintresse och vill ge den bästa servicen till våra konsumenter. Du har erfarenhet av verktyg som används i kundtjänstarbete. Erfarenhet av SAP, verktyg kundtjänst, sociala Medier och dagligvarusortiment ses som meriterande
• Du är ordningsam och strukturerad
Vi erbjuder
Vi erbjuder dig en spännande utmaning och ett stimulerande arbete i ett expansivt familjeföretag med intressanta framtidsplaner och starka värderingar. Det är viktigt för oss att du är samstämmig med dessa värderingar och har dem som utgångspunkt i arbetet.
• Vi skapar vinst som ger oss resurser
• Vi är nytänkare som vågar vara annorlunda
• Vi tar socialt ansvar och värnar om vår omvärld
• Vi söker kontinuitet och präglas av långsiktighet
Din ansökan
Välkommen med din ansökan senast den 20 februari 2015!
Har du frågor, vänligen kontakta Johan Sand, Teamleader Konsumentkontakt,
johan.sand@bergendahls.se .
Vi tillämpar löpande urval vilket gör att vi gärna tar emot din ansökan snarast möjligt.
Ansökan tas endast emot via hemsidan,
www.bergendahls.seArbetstider och omfattningHeltid Tillsvidare
ErsättningSå ansöker duSista dag att ansöka är 2015-02-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktElisabeth Carlheim Gyllenskiöld
elisabeth.carlheimgyllenskiold@bergendahls.seFöretagBergendahls Food
AdressBergendahls Food
Box 14
28121 Hässleholm
KontorsadressBox 14
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2166310
Observera att sista ansökningsdag har passerat.