Konsultchef till nystart inom etablerat bolag!

Agila Service AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Agila Service AB i Stockholm, Danderyd, Huddinge, Botkyrka, Tyresö eller i hela Sverige

Är du i början av din karriär och söker nästa utmaning? Vill du bidra till att göra skillnad? Du har nu möjlighet att vara med på vår tillväxtresa!
Hos oss hjälper du samhället med kompetens där den behövs som bäst genom varje bokning du skapar. Dessutom blir du vårt ansikte utåt och får representera ett bolag som sedan starten år 2008 varit mycket framgångsrikt och som flera gånger blivit utsedd till Gasellföretag av Dagens Industri.

OM TJÄNSTEN
Nu drar vi snart i gång ett genomarbetade onboarding program där du får verktyg och coaching av våra seniora mentorer för att lyckas i tjänsten som vår nästa Konsultchef. Vi är övertygade om att framgång börjar med engagemang hos våra medarbetare.
Vi erbjuder dig en arbetsplats som präglas av en social kultur där alla bidrar för att skapa en stark gemenskap. Som Konsultchef ingår du i ett team där du ständigt utmanas att bli bättre och där du är med och driver pågående utveckling. Hur du planerar dina arbetsdagar är mycket upp till dig, även om det självklart sker med stöd i form av riktlinjer, system och support. Du kan likna det vid att driva ditt eget företag i företaget. Du bygger och utvecklar dina egna konsult-och kundrelationer. Inledningsvis handlar det mycket om att skapa nya kontakter och bygga upp relationer. Därefter att vårda långsiktiga relationer och fördjupa samarbeten.
Vi söker dig som vill arbeta som en samarbetspartner till både våra konsulter och kunder. Vi inkluderar dig i att utforma en tydlig målbild för att snabbt nå resultat och utveckling.

VEM ÄR DU?
• Avslutad utbildning inom HR, ekonomi, entreprenörskap eller liknande.
• Alternativt har du några års arbetslivserfarenhet inom försäljning och research gärna inom rekrytering eller bemanningsbranschen.
• Du har goda kunskaper i svenska då det behövs för att du ska kunna utföra dina arbetsuppgifter.

Vi söker dig som är orädd och vågar utmana dig själv. Du är målfokuserad och beredd att kämpa för att komma dit du vill. Därtill har du ett intresse för att göra affärer och att etablera goda relationer med dina konsulter och kunder. Du är bra på att lyssna och att förstå andra människor. Avslutningsvis har du koll på dina styrkor samtidigt som du är ödmjuk inför dina utvecklingsområden.

Vid frågor om tjänsten kontakta HR-assistent Isabella Sundelin på telefon 076-003 64 55. Vi ser mycket fram mot att ta del av din ansökan som skickas till rekrytering@agila.se.

Publiceringsdatum
2021-12-13

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-01-12

Adress
Agila Service AB
Torkel Knutssonsgatan 24
11849 Stockholm

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Agila Service AB (org.nr 559113-4050)
Torkel Knutssonsgatan 24 (visa karta)
118 49  STOCKHOLM

Ansökan
E-post: rekrytering@agila.se

Kontakt
HR-assistent
Isabella Sundelin
isabella.sundelin@agila.se
076 003 64 55

Jobbnummer
6176531

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Agila Service AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Agila Service AB: