Konsultchef till Arena Personals kontor i Helsingborg

Arena Personal AB / Administratörsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Helsingborg, Åstorp, Landskrona, Ängelholm, Klippan eller i hela Sverige

Om tjänsten
Arena Personal är en den av Arenakoncernen tillsammans med Arbetslivsresurs, Impact och World Class. Koncernen tillhandahåller ett komplett tjänsteutbud inom Hälsa & rehabilitering, Karriär & omställning samt Bemanning & Rekrytering.

Arena Personal är specialister på bemanning och rekrytering. Hos oss finns kompetens från flertalet tjänsteområden och branscher, som säkerställer att rätt person är på rätt plats - såväl när det gäller kortare bemanningslösning som rekrytering av en nyckelperson. Arena Personal är verksamma i hela landet från Luleå i norr till Ystad i söder. Vi är medlemmar i Almega bemanningsföretagen, har kollektivavtal och är en trygg och seriös arbetsgivare med fokus på varje individs potential

Vill du ha en varierad roll där kund- och konsultfokus varieras med administration?

Inom koncernen lever vi utifrån vår värdegrund på daglig basis och ledorden Personlig, Engagerad och Professionell genomsyrar vår verksamhet. Rollen som Konsultchef inom vårt bolag Arena Personal är en mycket viktig kugge i vår ambition att alltid sträva efter att överträffa satta förväntningar.

Vårt Helsingborgskontor växer och vi söker därför en ny kollega. Vi sitter tillsammans med vårt systerföretag Arbetslivsresurs AB i trevliga lokaler på La Cours gata 4 bara ett stenkast ifrån Ramlösa tågstation.

Som Konsultchef ansvarar du för hela rekryteringsprocessen i våra bemanningsuppdrag. Du upprättar kravprofiler, skapar annonser, genomför intervjuer och referenstagningar. Vidare ansvarar du för nyanställningar och har personalansvar.

Som konsultchef har du daglig och fortlöpande kontakt med såväl konsulter som kunder, och kommer att ansvara för den dagliga bemanningen. Du hanterar flera rekryterings -och bemanningsprocesser

Din profil
Vi söker dig som har en säljande personlighet samt dokumenterad erfarenhet av bemanningsbranschen. Vidare trivs du med personalansvar och kundkontakt.

Du som söker har dokumenterad erfarenhet från bemanning- och rekryteringsbranschen. Vidare har du god administrativ förmåga och vana av arbete med schemaplanering. Det är meriterande om du har en högskoleutbildning. Har du erfarenhet av systemet IntelliPlan och god kunskap i avtal och regelverk blir vi extra glada!

Då du kontinuerligt genomför kund- och medarbetarbesök är B-körkort ett krav.


Ansökan
Vi ser fram emot din ansökan snarast, dock senast 2018-07-27. Intervjuer kommer att ske under vecka 31-32. För frågor och ytterligare information hänvisas till Gruppchef Anna Mohlin, 070- 840 15 74.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-06-15

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-07-27
Ange följande referens när du ansöker: 6037
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Mohlin anna.mohlin@arenapersonal.com 070- 840 15 74

Företag
Arena Personal AB

Adress
Arena Personal AB
Box 30117
10425 Stockholm

Kontorsadress
Box 30117

Jobbnummer
4207238

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal AB: