Konsult inom systemförvaltning till Trade Channel
Ogunsen / Företagsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla företagsekonomjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ogunsen i Stockholm,
Uppsala,
Sundsvall eller i
hela Sverige Ogunsen erbjuder en helhetslösning - konsultförmedling och rekrytering till chefsbefattningar och tyngre specialister. Sedan 2008 har vi framgångsrikt tillsatt tjänster inom områdena Ekonomi/Finans/Försäkring samt IT/Engineering och vårt erbjudande innefattar tre områden: Interim Management, Rekrytering/Search samt Second Opinion. Engagemang, Effektivitet och Långsiktighet - dessa tre ledord beskriver hur vi arbetar och förhåller oss till våra kunder och kandidater. Läs mer om oss på
www.ogunsen.seOm uppdraget
TradeChannel Consulting är ett renodlat konsultbolag med spetskompetens och fokusering kring förvaltning och integrering av finansiella system och processer. Företaget är svaret på ett identifierat behov från finansiella aktörer att få en partner som stöd vid förvaltning och integrering av de finansiella aktörernas processer.
TradeChannel Consulting erbjuder förvaltningstjänster som handlar om allt från att ta ett totalt ansvar för förvaltningen av ett system eller en process till att tillhandahålla delar av förvaltningstjänsten som till exempel:
• Systemkartläggning - dokumentation av befintliga processer
• Behovsanalys - vilka förändringar bör göras
• Upprätta förvaltningsplaner - hur skall underhåll och förändringar prioriteras
• Regelbunden verksamhetssupport - ansvar för delar såsom behörigheter, konfigureringsstöd mm.
• Resurs vid toppbelastningar
• Test support vid uppgraderingar
• Integrationsprojekt
• Utbildning
• Benchmarking - har andra aktörer effektivare processer
• Upphandlingsstöd
Vem är du?
Du har erfarenhet av systemförvaltning av portföljsystem eller liknande, du har minst 3 års erfarenhet eller mer av arbete med systemförvaltning inom detta område samt universitetsutbildning eller motsvarande inom ekonomi.
I konsultrollen ingår det att vara serviceinriktad, strukturerad, initiativrik och affärsmässig. Du kan uttrycka dig mycket väl i både tal och skrift i såväl svenska som engelska. Eftersom vi arbetar i en internationell miljö är det mycket meriterande att ha mycket goda kunskaper i det engelska språket. För att trivas med och passa i konsultrollen, är du en flexibel och social person som uppskattar nya miljöer och bekantskaper. Vidare tar du stort ansvar för ditt arbete samt har lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter och företagskulturer.
Din ansökan
Ansökan görs via Ogunsens hemsida
www.ogunsen.se, gå in under fliken uppdrag. För en personlig kontakt är du varmt välkommen att höra av dig till Researcher Louise Poltoft på 08-410 252 82, alternativt till Rekryteringskonsult Charlotte Brasch på 08-410 252 84.
Publiceringsdatum2010-11-15Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-12-15
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktLouise Poltoft, +46 8-41025282
FöretagOgunsen
AdressOgunsen
Humlegårdsgatan 20, 5 tr
10391 Stockholm
Jobbnummer 778309
Observera att sista ansökningsdag har passerat.