Konsult inom Customer Experience Management – Telemanagement S
Amga AB / Försäljningsjobb / Stockholm
2016-06-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Konsult inom Customer Experience Management – Telemanagement S" (publicerad 2016-07-28) ⬅️
Visa alla försäljningsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Amga AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom kundservice, bank & finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. Denna tjänst är inom ramen av vår rekryteringsverksamhet.
Vill du vara en del av en av Sveriges ledande affärskonsultföretag? Är du engagerad, lyhörd och har en stark egen drivkraft?
Telemanagement Sverige expanderar och söker nu en Konsult inom Kundtjänst/Contact Center!
Din roll i laget
I din roll som Konsult inom affärsområdet CEM - Customer Experience Management verkar du som expert till Telemanagement Sveriges uppdragsgivare som består av stora privata och offentliga/kommunala verksamheter.
I din nya tjänst är din vardag dynamisk och omväxlande beroende på Telemanagement Sveriges uppdragsgivare och behov. Projekt och förändringsarbete (Change Management) inom ramen av implementering och förbättring av tekniklösningar, processer, effektivitet gentemot affärs- och kundnytta är dagliga ansvarsområden inom rollen.
Du trivs med att leda, driva projekt och kontinuerligt vidareutveckla organisationer i olika branscher inom Kundtjänst och/eller Contact Center.
Vidare ingår du i ett team på ca 10 konsulter och rapporterar till Kundansvarig samt Affärsområdesansvarig. Teamets tjänsteportfölj är konstruerad så vi gemensamt kan arbeta mot väl definierade KPI'er för affärs-, kundnytta och kostnadseffektivitet.
För att lyckas som Konsult hos Telemanagement Sverige behöver du:
Vi söker dig som mest troligt har arbetat som ledare/utvecklare inom Kundtjänst/Contact Center. Du innehar projektledaregenskaper samt är självgående och ansvarstagande.
Vidare även,
• Gedigen erfarenhet inom området under minst 3 år
• Ha ett tydligt driv och ledarskapsegenskaper
• Ödmjuk med framåtanda & positiv attityd
• Kompetens kring att dokumentera och presentera information och data
• Förmåga att se möjligheter där andra ser problem
• Förmåga att snabbt se mönster och tendenser
Meriterande egenskaper inkluderar:
• Att du tidigare har arbetat med olika arbetsuppgifter inom system och/eller processutveckling
• Att du tidigare har arbetat med bemanningsplanering/Work Force Management.
• Att du tidigare har konsulterfarenhet
• Att du har körkort är meriterande
Om Telemanagement Sverige
Telemanagement är oberoende affärskonsultföretag med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Helsingfors. Företaget hjälper sina uppdragsgivare inom näringsliv och samhälle att nå affärsmål och förbättra sin konkurrenskraft. Tjänsteutbudet omfattar allt från att skapa besparingar via intelligent upphandling av tekniklösningar, till att förbättra effektivitet, affärs- och kundnytta med hjälp av Telekommunikation och IT.
Ansök och bli en av teamet
Skicka in din ansökan redan idag! Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Sista ansökningsdatum är 10/8 - 2016. Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta, Alexander Magnusson på 08-551 118 71 eller
alexander.magnusson@amga.seI denna rekrytering samarbetar Telemanagement Sverige med AMGA.
Välkommen med din ansökan.
Varaktighet, arbetstid
Heltid -
Publiceringsdatum2016-06-17ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-08-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAMGA AB
AdressAMGA AB
Svetsarvägen 8
17141 Solna
KontorsadressSvetsarvägen 8
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2911449
Observera att sista ansökningsdag har passerat.