Kommunikativ handläggare sökes till utbildningsinstitut i Trollh
Perido AB / Administratörsjobb / Trollhättan
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Trollhättan,
Essunga,
Vänersborg,
Lilla Edet,
Grästorp eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido AB i Trollhättan,
Vänersborg,
Uddevalla,
Ale,
Vara eller i
hela Sverige Perido söker en handläggare till vår kund, ett utbildningsinstitut med placering i Trollhättan. Som handläggare kommer du ingå i ett team som arbetar med handläggning av examensärenden och tillgodoräknanden.
I rollen som handläggare kommer du sköta handläggning av examensärenden och tillgodoräknanden samt informera och kommunicera med sökande studenter och andra funktioner inom högskolan. Arbetet innebär myndighetsutövning och du förhåller dig till de lagar och förordningar som reglerar utfärdande av examen och tillgodoräknanden.
Vi letar efter dig som har en god samarbetsförmåga och uppskattar nära samarbete med de andra i ditt team. Även fast du gärna samarbetar, så kan du självständigt driva ditt arbete framåt. Din goda kommunikativa förmåga använder du när du sköter kontakten både internt och externt. Du är van att arbeta med och sätta dig in i administrativa system samt erfarenhet av administrativt arbete där du har samarbetat och kommunicerat med olika målgrupper. Utöver detta ser vi att du har en god förmåga att sätta dig in i och analysera skriftligt material, har ett lösningsorienterat förhållningssätt samt tycker om att arbeta i en verksamhet som är i ständig utveckling.
Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Publiceringsdatum2018-10-23Kravprofil för detta jobb• Högskoleutbildning
• Minst 1 års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
• Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid. Konsultuppdrag i 7 månader med god chans till förlängning. Tillträde enligt avtal.
Så ansöker duAnsökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Är du en noggrann lagspelare som har erfarenhet av administrativt arbete? Vill du arbeta med handläggning på ett utbildningsinstitut som är i ständig utveckling? Då kan detta vara något för dig!
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 30512 i ämnesraden.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-11-22
Ange följande referens när du ansöker: 30512
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPerido AB
AdressPerido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM
KontorsadressKatarinav 15, 8 tr
Jobbnummer 4418707
Observera att sista ansökningsdag har passerat.