Kommunikativ administratör sökes till betydelsefull myndighet
Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vi söker nu efter en kommunikativ administratör med god förmåga att prioritera till ett uppdrag i Stockholm. Uppdraget är på heltid och beräknas starta den 1 september samt pågå till den 28 februari 2018. Det finns även chans till förlängning med upp till 12 månader. Du kommer att anställas av Bemannia och vara uthyrd till vår kund under uppdraget.
Dina arbetsuppgifter:
I rollen kommer du att vara placerad på myndighetens IT-avdelning där du fungerar som ett operativt stöd till verksamheten. Du kommer i första hand att arbeta och ansvara för en arbetsplatsinventering inför en eventuell flytt där du fortlöpande arbetar med inventeringen i ett register samt samordna eventuella flyttar inom avdelningen. Du kommer även att:
• Vara kontaktperson och ansvarig för lokalhantering på avdelningen
• Samordna och lägga beställningar
• Följa upp ärenden i ärendehanteringssystem
• Skriva mötesprotokoll
• Sammanställa underlag
• Kontinuerligt rapportera uppdragets progress
Dina kvalifikationer:
• Gymnasieutbildning eller motsvarande
• Minst 3 års erfarenhet som administratör
• Minst 1 års erfarenhet av protokollföring inom offentlig verksamhet, som införskaffats under de senaste 3 åren
• Goda kunskaper i MS Office, särskilt Powerpoint och Excel
• Mycket god förmåga att uttrycka sig i tal och skrift
Dina personliga egenskaper:
Som person är det viktigt att du är kommunikativ och med en god förmåga att prioritera arbetsuppgifter inom ett uppdrag. I din yrkesroll är du positiv, effektiv och du är en klippa på samordning och administration. Vidare har du en förmåga att se helheten samt en mycket god struktur när du utför dina arbetsuppgifter.
Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, fö
rnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på
jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.
Våra tjänster finner du på följande sida
Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.
Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.
Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!
www.bemannia.se www.facebook.com/bemanniaVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2017-06-15ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-08-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKajsa Lidén
FöretagBemannia Kontor
AdressBemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155 11346 Stockholm
Jobbnummer 3558168
Observera att sista ansökningsdag har passerat.