Kinnarps söker Säljsupport till Trollhättan
Premier Service Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Trollhättan
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Trollhättan,
Essunga,
Vänersborg,
Lilla Edet,
Grästorp eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Premier Service Sverige AB i Trollhättan,
Essunga,
Vänersborg,
Lilla Edet,
Grästorp eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2023-07-10Om företagetKinnarps är Europas ledande helhetsleverantör av inredningslösningar och arbetsplatsdesign för kontor, skolor och omsorgsmiljöer. Möblerna kännetecknas av hög kvalitet, innovativ design, låg miljöpåverkan och långa livscykler. Företaget har varit familjeägt sedan starten 1942, med tillverkning i Sverige och verksamhet i över 40 länder. Läs gärna mer om oss på
www.kinnarps.seÄr du en administrativt stark, kundorienterad och serviceinriktad teamspelare med vilja att göra skillnad, då kommer du att trivas hos oss på Kinnarps! Om du uppskattar en roll med högt tempo, varierade arbetsuppgifter och dagliga kontakter med kunder, kollegor och leverantörer är det här jobbet för dig. Vi erbjuder dig en tjänst hos ett attraktivt företag med starkt varumärke i en miljö där alla bidrar till arbetsglädje och framgång.
ArbetsuppgifterTill vårt professionella och stabila team i Trollhättan söker vi nu ytterligare en medarbetare inom säljsupport.
I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att:
• bistå säljarna i olika kundärenden, främst via ärendehanteringssystemet, såsom offerter, produktinformation/prisuppgifter, kundserviceärenden och kundförfrågningar
• skapa offerter och ibland inredningsförslag/ritningar utifrån säljarens eller kundens instruktioner/behov och kundavtal
• hantera inkommande beställningar i olika digitala system samt säkerställa korrekt information
• kommunicera direkt med kund gällande till exempel produktinformation, prisuppgifter och orderfrågor
• vara drivande i upphandlingsarbete
• samt andra förekommande administrativa, kund- och kontorsrelaterade arbetsuppgifter
ProfilVi tror att du är i början av din karriär eller med ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter som inkluderat administration inom kundservice, säljsupport eller innesälj, företrädesvis inom B2B. Du har gymnasiekompetens, gärna inom ekonomi, försäljning eller marknadsföring. Din datorvana är god, erfarenhet av något CRM-system är en fördel, liksom B-körkort som är krav för tjänsten. Dina kunskaper i svenska är mycket goda, både i tal och skrift. Du har även goda kunskaper i engelska.
Som person är du noggrann och strukturerad med ett skarpt öga för detaljer. Inom ditt ansvarsområde är planering och förmåga att prioritera avgörande faktorer för att lyckas. Du är serviceinriktad och lösningsorienterad och behåller ditt lugn i de stressiga situationer som ibland kan uppstå. Vi tror att du uppskattar teamarbete, men kan också på ett självständigt sätt driva ditt eget arbete framåt. Du motiveras av att ha många kontaktytor och ständigt utvecklas. Utöver detta värdesätter vi en god samarbetsförmåga samt en hjälpsam och positiv inställning.
Låter det intressant?
Vår samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget Premier. Har du frågor, så tveka inte att ringa rekryteringschef Malou Lundgren tel. 0733-200 880 eller skicka ett mail,
malou.lundgren@premier.se. Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida,
www.premier.se snarast, dock senast 10 september 2023.
Urval och intervjuer kommer att påbörjas under vecka 35 och pågår löpande efter det. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.
Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, har vi inte möjlighet at ta emot din ansökan via e-post. Vi ber dig även att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan.
Välkommen med din ansökan!
Om Premier
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Premier har verksamhet i 9 städer och är idag 450 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal, där vi matchar arbetsplatser i alla branscher med rätt kompetens. Vi erbjuder flexibla bemannings- och rekryteringslösningar, vilket gör våra kunder mer konkurrenskraftiga på deras respektive marknad. Hos oss är det viktigt att vår personal har goda och sunda arbetsvillkor, vilket gynnar både kund och konsult. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar samt erbjuda våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Som vi på Premier brukar säga- vi jobbar med bra folk helt enkelt.
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-09-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "7392".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Premier Service Sverige AB (org.nr 556495-2017),
http://www.premier.se Tillgång till bil För detta jobb krävs att du har tillgång till en egen bil.
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Kontakt Malou Lundgren
malou.lundgren@premier.se Jobbnummer 7955080
Observera att sista ansökningsdag har passerat.