Kemist för arbete inom återvinning
Arena Personal AB / Renhållningsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla renhållningsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2015-01-21Om tjänstenArena Personal söker en kemist för rekrytering till vår kund. Vår kund är verksam inom återvinningsbranschen och tjänsten innebär praktisk kemi och avfallshantering.
Arbetsuppgifterna innebär bland annat:
• Bistå övrig personal med information om hantering av farligt avfall
• Identifiera, hantera och emballera farligt avfall
• Klassificera och sortera farligt avfall
• Hjälpa kunder att omhänderta sitt farliga avfall på rätt sätt
Tjänsten är på heltid, måndag-fredag, och är placerad på vår kunds anläggning i Rosersberg.
ProfilVi ser gärna att du har ett intresse för miljöfrågor och tidigare erfarenhet av arbete med farligt avfall.
Krav för tjänsten:
• Eftergymnasialutbildning inom kemi (Kemi A och B)
• Truck-kort
• Goda kunskaper om lagstiftning och klassificering av farligt avfall
• Ansvarsfull och noggrann
• Social och prestigelös lagspelare
• Du talar och skriver svenska obehindrat, då det krävs i denna tjänst
Meriterande:
• C-körkort (hjullastare)
• Erfarenhet av handering avfarligt avfall och ADR
Då tjänsten beräknas tillsätts omgående är du välkommen med din ansökan så snart som möjligt.
Vi erbjuder
Arena Personal matchar de bästa kandidaterna till rätt företag och uppdrag.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Du får viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.
Om företagetVi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra personalansvariga arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.
Så ansöker duTre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattningHeltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-02-23
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1991
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIngela Goding 08-587 117 03
Jenny Bruhn 08-587 117 14
FöretagArena Personal AB
AdressArena Personal AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm
KontorsadressFleminggatan 7, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2136867
Observera att sista ansökningsdag har passerat.