KCS Coach
Centric Professionals AB / Supportteknikerjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Centric Professionals AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Till ett uppdrag hos vår kund i Solna söker vi nu en person som ska arbeta som KCS Coach och Servicedeskagent. Är du en kunnig IT-tekniker som är fokuserad och självgående med ett intresse för ledarskap? Då är det dig vi söker. Tjänsten är på heltid med start omgående.
Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär.
Publiceringsdatum2022-01-11Dina arbetsuppgifterDu kommer att ha en delad roll där du dels sitter i en servicedesk och löser ärenden och dessutom är KCS Coach för en mindre grupp.
Exempel på arbetsuppgifter utöver att arbeta i servicedesken:
• Ta fram statistik från ett ärendehanteringssystem
• Ha uppföljningssamtal med agenter och berätta hur KCS går för varje agent
• Coacha agenter
• Sätta rutiner tillsammans med KCS-ansvarig
• Godkänna och publicera artiklar
Din profil och kvalifikationen
Som person tycker du om att coacha och hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar i olika situationer samt har en hög servicenivå. Du kan enkelt kommunicera på ett öppet och tydligt sätt och arbetar självständigt samtidigt som du värderar samarbetet i ett lärande team. Du är driven och framåt samt tycker om att vara med och bidra till förbättringar av processer och rutiner.
Kvalifikationer• KCS Fundamental inklusive certifieringen
• KCS Practice (om man inte har tagit certifieringen så måste den tas inom 1 månad)
• Erfarenhet av att arbeta i en servicedesk med applikationer som Active Directory, Microsoft Office 365 och Intune
• Uttrycker dig mycket väl i svenska och engelska - i både tal och skrift
Meriterande
• Ledarskapsutbildning som till exempel "Leda utan att vara chef"
• Erfarenhet av ledarroll inom Servicedesk
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Vad vi erbjuder
Vi hjälper dig att nå dina personliga mål. Vi tycker nämligen att alla våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas, oavsett om de är juniorer eller har några år på nacken. Därför erbjuder vi alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Och inte nog med det - du som konsult får även lägga upp en individuell utbildningsplan utifrån dina speciella intresseområden, där vi tar notan för både studiematerial och certifieringar. Hos oss på Centric kommer du snabbt in i gemenskapen genom våra interna och externa aktiviteter där vi träffas och hittar på något roligt tillsammans.
Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Elise Haglund på tfn: 0733-571793 eller
elise.haglund@centric.eu.
Registrera din ansökan redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Varaktighet, arbetstid
Arbetstiden är 40 timmar per vecka -
ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-04-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagCentric Professionals AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "1641888229900".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Centric Professionals AB (org.nr 556718-3693),
http://www.centric.eu Kontakt Centric_SE
elise.haglund@centric.eu 0733-571793 Jobbnummer 6237043
Observera att sista ansökningsdag har passerat.