Just nu söker vi extrapersonal till SGH Baggage Service

Sykes Sweden AB / Butikssäljarjobb / Härjedalen
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Härjedalen, Älvdalen, Orsa, Mora, Malung-Sälen eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sykes Sweden AB i Härjedalen, Älvdalen, Orsa, Mora, Malung-Sälen eller i hela Sverige

Till SGH Baggage Service söker vi dig som kan tänka dig att arbeta deltid eller heltid. Studerar du och vill jobba extra under sommaren, andra lov och helger så är detta det perfekta jobbet för dig.
Du arbetar ungefär var tredje helg.
Väljer du att arbeta heltid under sommaren, finns möjligheten att kombinera SGH med andra back-office uppdrag som administration av kundklagomål och ersättningskrav.

SGH Baggage Service tar emot samtal från SAS och Star Alliance passagerare gällande rapportering av försenat och skadat baggage.

Som medarbetare hos oss kommer du att:
• Besvara samtal från passagerare som vill
anmäla/kontrollera status gällande skadat eller
saknat baggage
• Skapa rapporter för saknat och skadat baggage
• Ha kontakt med flygplatser och leverantörer av
försenat baggage
• Övrigt förekommande administrativa uppgifter

Du får en komplett utbildning av oss när du börjar.

Publiceringsdatum
2019-03-28

Profil
Vi letar efter dig som är intresserad av att arbeta med kundvård och har förmågan att hantera kunder på ett lättsamt och naturligt, men professionellt sätt. Du bör ha goda kunskaper i svenska och engelska.

Arbetstider på SGH Baggage Service är schemalagda under Måndag - Fredag 09:00-16:00 samt helger 09:00-14:00.

Kontakta oss gärna om du vill ha mer information om tjänsten.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-05-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Sykes Sweden AB

Kontorsadress
Herrögatan 25

Jobbnummer
4696102

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sykes Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sykes Sweden AB: