Junior Sales Assistent, FCM Travel Sweden
Resebemanning Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Resebemanning Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Danderyd,
Uppsala,
Norrköping eller i
hela Sverige FCM Travel är det globala varumärket för affärsresor inom Flight Center Travel Group som har expanderat till att bli ett av världens största reseföretag. FCM är affärsresepartnern för det lilla/medelstora företag i behov av lokal lösning samtidigt också för stora nationella och multinationella företag. Vårt globala nätverk spänner över mer än 90 länder och sysselsätter över 6 000 personer. Vi ger våra kunder bästa service via ägarskap, ansvar och kundfokus hos våra mycket värdefulla medarbetare. Våra innovativa globala tekniska lösningar ger lösningar för såväl resenär, resebeställare och beslutsfattare. Genom att utnyttja FCM:s förhandlingsstyrka och leverantörsrelationer i kombination med våra skräddarsydda affärsreseprogram, levererar vår expertis mer för våra kunder där det är viktigast för dem. FCM har erkänts som världens ledande Travel Management Company vid de uppskattade World Travel Awards årligen sedan 2011.
Vi har många nya kunder på ingång och förbereder oss för ännu fler. Därför utökar vi säljteamet i Sverige med en Junior Sales som kommer assistera Senior Sales Manager. Kanske är det du?
Du assisterar Sales Sweden och får lära dig jobbet från grunden. Du får en viktig och stödjande roll i olika operativa och strategiska arbetsuppgifter. Vi förutsätter att du med tiden vill utvecklas till en självständig utesäljare men i nuläget är det en junior person vi söker.
Detta förväntar vi oss att du kan redan:
• Har minst 3 års erfarenhet av kundservice inom affärsresor med Amadeus och Linkonline som dagliga verktyg
• Vana från arbete med profiler, onlineverktyg, reskonto, NDC mfl
• Har kunskap av och gillar excel, word och powerpoint
• Talar och skriver på engelska och svenska obehindrat
• Vana från administrativt arbete med stor noggrannhet.
Detta kommer du att behöva lära dig:
• Assistera Senior Sales Manager i planering och genomförande av upphandlingsprocesser, särskilt inom statliga och kommunala upphandlingar.
• Delta i utarbetandet av offertmaterial och säkerställa att krav och specifikationer uppfylls.
• Medverka på kundmöten för att stärka relationen och förstå kundens behov.
• Ansvara för implementeringar i Arrivon, säkerställa att de är smidiga och att de följer kundens förväntningar.
• Föra dialog med både kunder och leverantörer angående befintliga avtal och behov av nya.
• Ha löpande dialog med interna stakeholders som backoffice, kundservice och account managers, för att säkerställa en smart och effektiv arbetsprocess.
• Bidra till nya kunder genom att identifiera och utvärdera potentiella affärsmöjligheter.
Vi har HK i Stockholm men finns representerade i över 90 länder varav Stockholmskontoret är önskemålet för denna tjänst.
Vi erbjuder utöver god lön, 6 veckors betald semester plus 4 s.k. wellnessdagar, bra pensionspaket samt friskvårdsbidrag och möjlighet att kunna köpa aktier i bolaget
Heltid på fast tjänst
Stockholm
Start enligt överenskommelse
Mejla Rekryterare Jannica på
jannica@resebemanning.se om du har funderingar kring dessa tjänster
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-03-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Resebemanning Sverige AB (org.nr 556950-9630),
https://www.resebemanning.se/ Arbetsplats Resebemanning
Kontakt Jannica Grönqvist
jannica@resebemanning.se 0723-240421 Jobbnummer 8458228
Observera att sista ansökningsdag har passerat.