Junior kundsupport och utbildare
Exsens AB / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Exsens AB i Göteborg,
Mölndal eller i
hela Sverige Support och utbildning sker i nära samarbete med våra kunder och det är viktigt att du är gillar direktkontakten med kunder och att ta ansvar för och lösa många olika typer av frågeställningar.
• Support främst via mail och telefon.
• Utbildning av nya kunder på plats hos dem. (ca 4-6 resdagar per månad)
• Köra demonstrationer för nya kunder via webben.
• Sköta nyinstallation och uppdateringar.
• Skriva och uppdatera utbildningsmaterial och manualer.
• Förmedla och diskutera nya kundkrav med vår utvecklingsavdelning.
Vi ser att du som söker är i början av din karriär och har ett övergripande intresse för IT. I denna roll har du mycket kundkontakt och ska därför ha en god pedagogisk förmåga. Du har en gymnasial utbildning med god svenska både i tal och skrift samt en god kommunikativ förmåga.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person har du ett personligt engagemang och en god förmåga att effektivt driva ditt arbete och dina projekt framåt. Du har lätt för att samarbeta i team och är bra på att planera och organisera ditt arbete. Du är angelägen om att nå resultat och att hålla deadlines med hög kvalitet i ditt arbete.
Kvalifikationer och egenskaper som vi söker:
• Erfarenhet av lön och kollektivavtal är meriterande.
• Erfarenhet av utbildning är meriterande.
• Som person är du positiv och utåtriktad och trivs i direktkontakten med våra kunder.
• Tala och skriva svenska flytande. (engelska, norska och danska är meriterande)
• B-körkort är en fördel, då resor är en del av arbetet.
Timeplan, Exsens AB, är ett entreprenörsdrivet företag som utvecklar och marknadsför mobila lösningar för personalintensiva branscher. Vår huvudprodukt Timeplan är ett webbaserat personalhanteringssystem, som hjälper våra kunder att schemalägga, tidsrapportera, hantera lön och kommunicera på ett mer optimalt sätt.
Vår vision är att bli den ledande leverantören, i vår nisch, för hela Norden.
Publiceringsdatum2017-11-20Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-20
Ange följande referens när du ansöker: Kundsupport
KontaktErik Karmalm
erik.karmalm@timeplan.seFöretagEXSENS AB
AdressEXSENS AB
Fürstenbergsgatan 4
41664 Göteborg
KontorsadressFürstenbergsgatan 4 3TR
Jobbnummer 3813005
Observera att sista ansökningsdag har passerat.