Junior ekonomiadministratör till MidTrailer AB i Sävsjö

Framtiden AB / Administratörsjobb / Sävsjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Sävsjö, Vetlanda, Nässjö, Eksjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Sävsjö, Vetlanda, Nässjö, Eksjö, Vaggeryd eller i hela Sverige

Är du en serviceminded person med känsla för struktur och noggrannhet? Ligger du i början av din yrkeskarriär och är intresserad av att utvecklas inom ekonomi och administration? Vi har tjänsten för dig!

Dina arbetsuppgifter
Huvudsakligen kommer du att få hjälpa till med diverse administration och vara flexibel med prioritering i enlighet med instruktioner. Du kommer att tilldelas en handledare som kommer att förse dig med arbete, och ni kommer gemensamt att sätta tidplaner och deadlines.

Majoriteten av din tid kommer att fördelas över nedan tre arbetsområden:
• Ny hemsida
• Ny prislista inför 2018
• Fusionsarbete



Om företaget
MidTrailer AB tillverkar alla typer av släpvagnar för personbilar, och har lång erfarenhet av specialbyggnationer. Försäljning sker till återförsäljare, uthyrare, och avtalskunder. Företaget sätter kunden och medarbetaren i fokus, och alla är engagerade i verksamheten.
Huvudkontoret är beläget i Sävsjö, och idag har företaget 25 anställda. Tack vare att det är ett litet företaget, florerar en familjär påtaglig "vi-atmosfär" på kontoret. MidTrailer AB arbetar dagligen tillsammans mot det gemensamma målet att vara arbetsgivaren som alla vill vara en del av.


Din profil
Då tempot kan vara högt och arbetsuppgifterna många, lägger vi stor vikt vid att du är en noggrann och flexibel person med god planeringsförmåga. Då du har mycket kontakt med kunder och kollegor är det viktigt att du är framåt, lösningsorienterad och positiv!

Skallkrav:
• Svenska flytande i tal och skrift
• Engelska flytande i tal (skolengelska räcker)
• Gymnasieutbildning
• Kunskaper i Office-paketet

Meriterande:
• Erfarenhet av arbete som ekonomiassistent
• Erfarenhet av administrativt arbete


Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.



Villkor
Omfattning:
Heltid

Arbetstider:
8-17

Lön:
Enligt överenskommelse

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader

Publiceringsdatum
2017-11-03

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-29
Ange följande referens när du ansöker: 13828
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofie Mellin sofie.m@framtiden.com 0723-01 53 14

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Borgmästargränd 1D
55320 Jönköping

Kontorsadress
Borgmästargränd 1D

Jobbnummer
3784871

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: