Junior Account Manager till Ryska Posten Bemanning

Ryska Posten Bemanning / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Vi söker för egen räkning en Account Manager som vill vara en del av vår framgång. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som är specialiserade inom områdena kontorsservice, administration och ekonomi. Vi har med hjälp av ett genuint intresse för människor, en unik känsla för service och en stor flexibilitet utvecklat ett mycket framgångsrikt erbjudande inom dessa områden.

Som Junior Account Manager som är en bred roll kommer du att få arbeta med varierande arbetsuppgifter som att gå på kundmöten, prospektera fram nya kunder, boka möten med nya och befintliga kunder. Du kommer att vara en del av ett sammansvetsat team om sex personer men du kommer att ha individuella mål. Tjänsten är på heltid under kontorstider måndag till fredag. Ryska Posten Bemanning har sitt kontor i ljusa lokaler på Sandhamnsgatan vid Gärdet i Stockholm.

Publiceringsdatum
2018-01-03

Arbetsuppgifter
Som Junior Account Manager kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:

• Genomföra möten ute hos kund
• Prospektera nya kunder
• Boka möten med både nykund och befintlig kund

Tjänsten passar dig som vill få in en fot på ett etablerat företag och få mer erfarenhet i rollen som Junior Account Manager. För dig som visar framfötterna kommer det finnas goda utvecklingsmöjligheter.

VI SÖKER DIG SOM

• Har yrkesmässig erfarenhet av service sedan tidigare
• Har goda kunskaper inom Officepaketet
• Kan uttrycka sig väl på svenska som engelska i både tal och skrift

Vidare är du målmedveten, professionell och förtroendeingivande. Du är intresserad av att förstå bemanningsmarknaden och kundernas behov och har tack vare din lyhördhet och flexibilitet lätt för att vinna kunds förtroende och möta dess förväntningar. Som person är du orädd, trygg och har ett jävlar anamma. Du brinner för försäljning, människor och relationer samt är driven och engagerad. För att lyckas i rollen bör du trivas i en entreprenöriell och föränderlig miljö och ha lätt för att knyta nya kontakter. Du ska tycka om att arbeta mot högt uppsatta mål och drivas av att ständigt förbättra och utveckla både dig själv och dina affärer. Du har erfarenhet från servicebranschen och har troligtvis arbetat med någon form av tjänsteförsäljning. Erfarenhet från bemanningsbranschen är starkt meriterande och en bakgrund inom kontorsservice är ett plus.

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på pernilla.wickman@rpbemanning.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Fast + Provision

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63B
10253 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63B

Jobbnummer
3882490

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: