Junio Project Coordinator - Mariestad
Processbemanning Svenska AB / Byggjobb / Mariestad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla byggjobb i Mariestad,
Töreboda,
Götene,
Skövde,
Gullspång eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Processbemanning Svenska AB i Mariestad,
Skövde,
Jönköping,
Göteborg,
Varberg eller i
hela Sverige Calderys, världsledande inom monolitiska eldfasta material, tillhandahåller skräddarsydda och innovativa lösningar från våra 19 anläggningar tillsammans med värdeförhöjande tjänster till alla industrier med extrema temperaturer och arbetsförhållanden. Som ett internationellt företag erbjuder vi våra anställda en värld av möjligheter på våra olika platser i 33 länder. Mer än 2 300 anställda på Calderys arbetar med mer än 100 års eldfast expertis för att främja en positiv inverkan med alla våra intressenter. Varje dag bygger vi framtiden för vårt företag genom teamwork, kundorientering och proaktiv tänkesätt. Vi är ett företag där prestanda erkänns och lärande främjas, en miljö där du kan växa och uppfylla din potential, en arbetsplats där varje dag är en ny dag och det aldrig är tråkigt! För mer information om oss, gå till
www.calderys.com och
www.imerys.com. Calderys är medlem i Imerys-gruppen
För rekrytering till Calderys i Mariestad med omnejd sökes 1 st Junior Project Coordinator
Som Junior Project Coordinator arbetar du nära med ett tätt sammansvetsat team, samtidigt som man tar ett stort eget ansvar. Arbetsuppgifterna inkluderar bl.a. att upprätta projektofferter, koordinera installationer och servicearbeten, hantera material och utrustningsordrar.
Våra kunder finns inom Gjuteri industrin och innefattar bland andra Volvo, Scania, SKF, Valmet.
Arbetsområde: Sverige, Norge, Finland, Danmark, Baltikum och UK.
Tjänsten är självständig och kräver självdisciplin och hög ansvarskänsla.
I första läget är detta en ersättningsposition på grund av föräldraledighet och löper i 12 månader, men det kan också utvecklas till en fast tjänst.
Positionen
Tjänsten som Junior Project Coordinator utgår från något av Calderys kontor på följande orter; Göteborg, Åmål eller Mariestad.
I tjänsten ingår en del resor, och upplärningsperioden kommer att ske på Göteborgskontoret.
Exempel på arbetsuppgifter
• Att administrativt arbeta med projektofferter och tillhörande underlag såsom kostnadskalkyl, tillgänglighetsbedömning och inhämtning av offerter från leverantörer av tjänster.
• Agera uppdragsgivare till arbetsledare och servicetekniker, med mycket daglig planering.
• Att administrativt behandla hela orderprocessen så som att orderbekräfta, hantera och fakturera.
• Upprätta projektplanering och upprätthålla att senast tillgängliga information är uppdaterad i våra hanteringssystem.
• Sammanställa projektinformation och utrustningslista i samråd med säljare och arbetsledare.
Kompetens
• Meriterande med kunskap i följande system: MS Office, SAP, Lime, G-mail och G-Suite.
• Goda ledarskapsegenskaper
• Flexibel, energisk och resultatorienterad
• Hög ansvarskänsla
• Van att arbeta individuellt och självständigt
• Erfarenhet från gjuteri industrin och eller projektverksamhet.
• Säkerhetsfokus
• Högt tekniskt kunnande
• Svenska och engelska i tal och skrift
Tjänsten rapporterar direkt till:HTS Foundry Sales Director Nordics
Ansökan:
För frågor om tjänsten kontakta Anna Möller, HR Officer, Calderys Nordic AB på 042-499 88 03. Ansökan skickas via länk nedan. Vi omber dig att ansöka omgående då vi rekrytering sker löpande. Din ansökan behandlas konfidentiellt.
•
Varaktighet, arbetstid
Heltid 3 - 6 månader
Publiceringsdatum2020-04-01ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-05-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagProcessbemanning Svenska AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Processbemanning Svenska AB (org.nr 556059-4987),
http://www.processbemanning.se Arbetsplats Processbemanning AB
Jobbnummer 5174913
Observera att sista ansökningsdag har passerat.