Jourmedarbetare till Humana Assistans
Humana AB / Administratörsjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Humana AB i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Vill du arbeta med att dagligen ge människor ett bättre liv? Vill du dessutom få möjlighet att utvecklas på ett företag som har engagemang, glädje och ansvar som ledord? Nu får du chansen att vara spindeln i nätet i det viktiga arbetet att samordna den personliga assistansen för våra kunder. Vi söker nu jourmedarbetare till vårt glada gäng på Humana.
Publiceringsdatum2023-07-20Om tjänstenNu söker vi medarbetare till vår bemanningsjour. Som jourmedarbetare kommer du arbeta i nära team med dina kollegor. Din främsta arbetsuppgift kommer vara att bemanna våra kunders behov av assistenter vid exempelvis sjukdom och andra vakanser.
Som jourmedarbetare är du del av vår befintliga jour- och bemanningsverksamhet. Du kommer ha daglig kontakt med kunder, arbetsledare och personliga assistenter. Du kommer jobba hemifrån och tillhöra ett team som består av ett tiotal personer som varje dag gör sitt yttersta för att leverera ett bra resultat.
Arbetstiderna är förlagda 05:45-08:30, 16:45-21:30 och 16:45-23:15 på vardagar samt 05:45-17:00 på helgdagar.
Tjänsten är ett timvikariat varpå flexibilitet eftersökes för att kunna ställa upp på arbetspass löpande. Anställningen är ett perfekt komplement vid högskolestudier!
Vem är du?
För att trivas och lyckas i rollen behöver du vara trygg i dig själv och kunna fatta snabba, men även kvalitativa, beslut. Som person är du noggrann, självgående och inte rädd för att ta dig an nya uppgifter.
Tjänsten kräver en kreativ problemlösare med kvalitet i fokus. Du är en ansvarstagande person som tycker om att jobba mot mål. Du har inga problem att tempoväxla och är bekväm att arbeta både administrativt och med telefonen som främsta verktyg. Du har en god kommunikationsförmåga i både tal och skrift. Du är självständig i ditt arbete samtidigt som du är en lagspelare. Du är bekväm med att rapportera och dokumentera i fler IT-stödsystem samt hantera arbetsrättsliga och arbetsmiljöfrågor.
För denna tjänst krävs det att du:
• talar och skriver flytande på svenska
Det är även meriterande om du:
• har erfarenhet från en liknande roll
• har erfarenhet av arbete inom vård- och omsorg eller administrativt arbete
• har teknisk erfarenhet i form av att vara bekväm med att ha telefon och dator som arbetsverktyg
Att jobba på Humana
Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana har 20 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Finland och Danmark som utför omsorgstjänster till 9 000 människor.
Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med goda anställningsvillkor. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del i detta arbete. Våra värdegrundsord - Engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig.
Läs mer om hur det är att jobba hos oss påHumana
https://www.humana.se/jobbVad händer nu?
Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.
Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss!
Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt avtal
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-07-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Humana AB (org.nr 556760-8475)
Kontakt Josefin Dybdahl
josefin.dybdahl@humana.se Jobbnummer 7977454
Observera att sista ansökningsdag har passerat.