Jordnära orderhandläggare med erfarenhet av administration
Adecco Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Vill du ha ett arbete där du får användning av din administrativa förmåga såväl som din kommunikativa sida? Vi på Adecco ger dig möjligheten till en spännande roll som orderhandläggare!
Hur ser din arbetsdag ut?
I rollen som orderhandläggare hos vår kund kommer du att arbeta med att ta ta emot order från säljare och i huvudsak registrera och hantera beställningar i Affärssystemet navision. I rollen ingår att göra vissa materialinköp, tjänsteinköp och att ge administrativ support till säljarna som exempelvis att ta fram underlag eller listor från systemet. Arbetsuppgifterna innefattar även lättare fakturahantering och att sända fakturor till kund och leverantörer. I rollen ingår mycket intern service, telefonkontakt, föra dialog både med säljare och säkerställa att rätt information tar sig igenom hela flödet och i slutändan resulterar i en 100% nöjd kund. Du kommer att arbeta på en mindre arbetsplats med ca 17 kollegor där det är en god och prestigelös stämning i gruppen och man hjälps åt när det är mycket att göra. Vår kund är belägna strax utanför Göteborg med goda och smidiga transportförbindelser.
Uppdraget ska påbörjas 15 december och pågå tom 20161215 med möjligheter till förlängning. Arbetstiderna är på heltid, 7-16 alt 7.30-16.30. Du kommer att bli anställd hos Adecco och uthyrd till vår kund strax utanför Göteborg.
Vem trivs här?
Du som tidigare har minst ett års erfarenhet av administrativt arbete, har god data- och telefonvana, kommer snabbt att komma in i arbetet. Har du goda datakunskaper, och lätt för att lära dig nya system, så är detta tjänsten för dig. Med god erfarenhet av orderadministration, och en supporterande roll kan du göra ett uppskattat arbete hos vår kund. Du är en glad och framåt person som trivs bra med administrativa arbetsuppgifter och som gärna tar egna initiativ och kan arbeta självständigt.
Din fallenhet för att strukturera upp och utföra arbetet noggrant kommer att komma väl till pass och din förmåga se positivt på alla tänkbara situationer gör att du når stor framgång.Då tjänsten innebär mycket sociala kontakter är du serviceminded och har en god kommunikativ förmåga. Är du dessutom jordnära, prestigelös med en vilja hitta lösningar är denna tjänst för dig! Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.
Vad erbjuder vi?
Vi kan erbjuda en spännande möjlighet till personlig och professionell utveckling på uppdragen hos våra kunder.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid 1 år med möjlighet till förlängning
Publiceringsdatum2015-10-14ErsättningEnligt ö.k.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-11-13
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Wrede (rekryteringsansvarig)31-7254552
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG
KontorsadressÖstra Hamngatan 26-28
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2479111
Observera att sista ansökningsdag har passerat.