Jobba som inkassohandläggare på Intrum Justitia i Göteborg.
Manpower AB / Företagsekonomjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla företagsekonomjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Trivs du i mötet över telefon, duktig på att lyssna och kommer alltid med bra råd? Skulle du dessutom beskriva dig som prestigelös, initiativtagande och med ett brinnande intresse för ekonomi, service och människor? Då kan du vara som klippt och skuren för jobbet på Intrum Justitia! Läs mer och sök redan idag!
Hur är företaget där jag kommer att jobba?
Intrum Justitia är ett av Europas största företag inom kredithantering- och inkassoverksamhet. De värdesätter människan och är mycket måna om både sina kunder och medarbetare. Som anställd kommer du därför att ständigt få utveckla din kunskap, motivation och servicekänsla.
Kontoret ligger centralt beläget vid Brunnsparken i Göteborg. Du arbetar i fräscha och öppna kontorslandskap tillsammans med positiva, glada och stöttande kollegor.
Vad gör en inkassohandläggare på Intrum Justitia?
Du kommer att ha daglig kontakt med gäldenärer som har frågor kring exempelvis skulder eller att de vill lägga upp en avbetalningsplan. Du ansvarar själv för dina ärenden som du hanterar, vilket innebär att i rollen som inkassohandläggare tillkommer det viss administration.
Syftet med ditt arbete är att tillsammans med gäldenären hitta den bästa lösningen för att bli skuldfri. Detta innebär att driva förhandling, hantera bestridanden och stötta kund och gäldenär genom hela processen.
Du kommer jobba heltid på kontorstider, måndag till fredag. För att du ska känna dig bekväm i din nya roll kommer du erbjudas en betald utbildning med start den 27 april.
Är du Intrum Justitias nästa inkassohandläggare?
Det hoppas vi! Du som söker behöver ingen tidigare erfarenhet av liknande jobb utan det viktiga för oss är att du gillar att jobba med människor och brinner för service! Förutom att du har mycket goda kunskaper i att kommunicera med olika typer av människor så ser vi gärna att du:
• Är redo för start den 27 april och söker en långsiktig heltidstjänst.
• Uttrycker dig mycket bra i svenska och engelska i både tal och skrift.
Vilka personliga egenskaper är viktiga?
Här är nyckelordet service! Du är framåt, glad och positiv och drivs av att alltid göra kontakten med gäldenären till en positiv upplevelse. Du tycker om att arbeta i ett högt tempo och du ser givetvis till att varje samtal är av högsta kvalitet.
Hur söker jag detta jobb?
Det är väldigt enkelt! Ansök jobbet via ansökningsknappen. Vi går igenom ansökningarna löpande, så vänta inte - Skicka in din ansökan på en gång!
Har du frågor kring tjänsten?
1. Få snabbast svar genom att läsa vår Frågor och svar
2. Jag kan också nås på telefon 031-631555
3. Slipp telefonkön och få svar snabbt genom att maila mig på
Varmt välkommen med din ansökan!
Vad händer när jag skickat in min ansökan?
Efter att ansökan är inskickad kommer du få ett mejl skickat till dig med några korta frågor som måste besvaras för att vara aktuell i processen. Du kan enkelt se om din ansökan kommit in genom se om annonsen finns under Ansökningar på Min Sida.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent
Publiceringsdatum2017-03-14ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-24
Ange följande referens när du ansöker: 19186
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJohanna Johnsson
johanna.johnsson@manpower.seFöretagManpower AB
AdressManpower AB
41104
41104 1480
KontorsadressLilla Bommen 5a
Jobbnummer 3374652
Observera att sista ansökningsdag har passerat.