Jobba med förstklassig service i Hi3G's kundtjänst i Göteborg!

Manpower AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
2017-06-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Jobba med förstklassig service i Hi3G's kundtjänst i Göteborg!" (publicerad 2018-03-21) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Gillar du service och vill få ovärderliga meriter? Just nu söker vi kundtjänstmedarbetare till mobiloperatören 3 i Göteborg! Du blir anställd av Manpower och uthyrd till ett stort företag inom kundservice. Du kommer få svara på inkommande samtal från deras kunder. Missa inte denna chans - Sök nu!

Vad måste jag kunna innan jag börjar jobba i Hi3G's kundtjänst på Teleperformance i Göteborg?

Du ska utan problem kunna föra en konversation på svenska och inte vara rädd för att ta emot samtal som kräver att du pratar engelska.

Tjänsten passar både dig som har jobbat från liknande arbetsuppgifter sedan tidigare, men också för dig som saknar tidigare erfarenhet. Det viktigaste här är att du har viljan, engagemanget och brinner för service! Verktygen, coachningen och utbildningen får du på Hi3G.

För att vara aktuell måste du ha fyllt 18 år.

Vad gör man i Hi3G's kundtjänst?

Som en del av deras team är du ansiktet utåt och representerar mobiloperatören 3's produkter och varumärke.

I rollen tar du emot inkommande samtal från våra kunder. Du ansvarar för att självständigt coacha kunden och göra ditt yttersta för att lösa kundens problem på ett effektivt och systematiskt sätt.

Du förmedlar positiv energi i kundsamtalet, är serviceinriktad och lyhörd för kundens behov. Vanliga frågor från kunderna är rörande:

• Abonnemang

• Produkter

• Fakturor

• Teknisk support.

I rollen är försäljning en naturlig del, vilket förutsätter att du är resultatfokuserad, övertygande och uthållig som person. Du strävar efter att hela tiden utveckla dig själv och motiveras av att nå högt uppsatta mål.

Kundupplevelsen är nummer ett för Teleperformance och Hi3G. Genom att visa respekt, hålla vad du lovar, sträva efter enkelhet och vara inspirerande mot kunder och dina kollegor är du en tydlig ambassadör för Hi3G, deras värderingar och deras varumärke. Detta vet vi påverkar kunden långsiktigt.

Hur söker jag jobbet?

Det är superlätt! Sök tjänsten via ansökningsknappen. Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Har du frågor kring tjänsten?

1. Få snabbast svar genom att läsa vår Frågor och svar

2. Jag kan också nås på telefon 031-631555

3. Slipp telefonkön och få svar snabbt genom att maila mig på

Varmt välkommen med din ansökan!

Vad händer när jag skickat in min ansökan?

Efter att ansökan är inskickad kommer du få ett mejl skickat till dig med några korta frågor som måste besvaras för att vara aktuell i processen. Du kan enkelt se om din ansökan kommit in genom se om annonsen finns under Ansökningar på Min Sida.

Vi arbetar för att du ska få svar på din ansökan inom 2-3 veckor, antingen via telefon eller mail.

Vad kan ni erbjuda mig?

• Här är jobbet för dig som söker en utmaning och en trygg arbetsgivare:

• Du får såklart lön, semester och extra betalt kvällar. Lönen består av en fast grundlön plus att du utöver det ingår i kundens bonussystem. Allt enligt kollektiv avtal med Unionen

Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent

Publiceringsdatum
2017-06-12

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-07-12
Ange följande referens när du ansöker: 24755
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Johanna Johnsson johanna.johnsson@manpower.se

Företag
Manpower AB

Adress
Manpower AB
41104
41104 1480

Kontorsadress
Lilla Bommen 5a

Jobbnummer
3549685

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower AB: