Jobb som Stöd till inköpsavdelning på en drömarbetsplats!

Manpower / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Swedavia är ett företag som både öppnar dörrar och ögon och där alla ska känna sig välkomna och inkluderade. Här har du ett företag som vill visa vägen och vara en god förebild när det gäller hållbarhet genom att aktivt arbeta med att utveckla samarbeten och relationer för att på bästa sätt kunna bidra till samhället i stort. Med värderingar såsom pålitlighet, stort engagemang och med ett nytänkande och välkomnande sätt, fyller Swedavia flygplatserna med innehåll som matchar resenärernas och kundernas behov med högsta tänkbara service vid flygplatserna. För att trivas på Swedavia är det viktigt att du delar synsättet där lust och glädje skapas tillsammans med kollegor och kunder och du ser det som en naturlig del i ditt arbete. Du är engagerad och bidrar aktivt till din egen och verksamhetens utveckling.

Till vår kund Swedavia på Arlanda söker vi dig som är intresserad av ett uppdrag som Stöd till inköpsavdelningen. Uppdraget är till en början på 3 månader med möjlighet till förlängning och med start omgående. Du blir anställd hos oss på Manpower och uthyrd till vår kund.

Uppdraget

Som stöd till inköpsavdelningen består dina arbetsuppgifter till större delen av:

* Registrera ramavtal i ekonomisystemet (IFS) samt avtalsdatabas (E-avrop), samt enligt Swedavias dokumenthanteringsplan arkivera och registrera originalhandlingar i systemet EDH.
* Upprätthålla lista över avtal som registreras, och publicera tillhörande information i ramavtalsdatabasen.
* Genomsyn av ramavtalsdatabasen avseende larm och bevakning
* Uppdatera avtalsdatabas och inventera/registrera ramavtal i IFS, för att säkerställa att båda systemen har samma information om inköpsavtal
* Hantera annan inköps administration
* Delta vid eventuella interna och externa möten och protokollföra
* Stödja inköpsledningsgrupp med förekommande administration

Du kommer att rapportera till Operativ Inköpschef

Vem är du?

Du som söker har goda kunskaper i Office paketet med exceptionellt goda kunskaper i Word.Du har erfarenhet av någon form av Ekonomihanteringsystem och/eller inköpssystem. Du har också erfarenhet av dokument och informationssystem. Det är en fördel om du har tidigare erfarenhet avseende dokumenthantering och är van vid att registrera administrativa uppgifter i olika system. För att trivas och lyckas i rollen är du kommunikativ och behärskar svenska flytande i tal och skrift. Du har även goda kunskaper i engelska.

Du kommer att trivas på Swedavia om du gillar att ha koll på detaljer, tycker om att arbeta i högt tempo, hoppa mellan olika frågeställningar, tycker checklistor är fantastiskt och kluriga frågor som du inte vet svaret på är roliga utmaningar att lösa.

Så här ansöker du

Rekryteringsarbetet sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt trots att ansökningsperioden inte ännu gått ut, så tveka inte att ansöka redan idag! Du gör detta genom att registrera en profil och ditt CV på www.manpower.se. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Ghazaleh Köse via mail eller via telefon T: 018 -18 59 73.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Contract

Publiceringsdatum
2017-11-22

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-29
Ange följande referens när du ansöker: 34089
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ghazaleh Köse ghkose@manpower.se

Företag
Manpower

Adress
Manpower
19045
19045 0180

Kontorsadress
Stockholm-Arlanda

Jobbnummer
3815962

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower: