IT-tekniker / teknisk support / onsite

Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
2018-06-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "IT-tekniker / teknisk support / onsite" (publicerad 2019-05-07) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-06-12

Företaget
Företaget är ett internationellt konsultbolag som arbetar med de flesta delar av svenskt näringsliv. De är verksamma inom en rad olika branscher och sektorer och är ett av världens ledande analys- och teknikkonsultföretag. Företaget erbjuder tjänster för hållbar samhällsutveckling inom Hus & Industri, Transport & Infrastruktur och Miljö & Energi. Tillsammans är de 40 000 medarbetare på över 500 kontor i 40 länder. I Sverige arbetar idag ca 3700 personer.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som IT-support får du möjlighet att arbeta med problemlösning av varierande komplexitet. Du ansvarar för kontakten med de internanställda på företaget och bistår med teknisk expertis gällande olika ärenden. Ärendena är av varierande karaktär och omfattning. Du felsöker, löser olika behörighets- och kontohanteringsfrågor samt hanterar ärenden kopplat till Officepaketet.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasial utbildning
• 1-2 års relevant erfarenhet
• God erfarenhet i Windows och Officepaketet
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt engelska

För att trivas i tjänsten är du en person som har förmågan att skapa goda relationer med människor i din omgivning samt som trivs med att arbeta i grupp. Du är en person som genom din kommunikativa förmåga arbetar serviceinriktat och på ett flexibelt sätt kan bemöta olika människor. Därtill är du en person som är initiativtagande och på ett prestigelöst sätt tar dig an arbetet.

Övrig information:

Start: Augusti
Plats: Stockholm, centralt
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT, 1st Line Support, Teknisk Support, first line, servicedesk, helpdesk, onsite, It-tekniker, tekniker, 2nd line

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-07-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Avan Shali avan.shali@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4200972

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: