IT-supporttekniker 2 Line

Joblink Norden AB / Supportteknikerjobb / Malmö
2013-10-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "IT-supporttekniker 2 Line" (publicerad 2014-01-09) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Joblink Norden AB i Malmö, Lomma, Vellinge, Lund, Trelleborg eller i hela Sverige

Bli en del av vårt framgångsrika konsultteam! För kommande uppdrag ute hos kund söker Joblink IT-supporttekniker 2 Line.

Joblink är ett rekryterings- och bemanningsbolag som genom ett nytänkande och innovativt arbetssätt sätter kandidaten i fokus och förenklar ansökningsprocessen och driver branschen framåt. Alla vi som är Joblink har lång erfarenhet av att arbeta med att bemanna och rekrytera kvalificerade medarbetare till företag och organisationer. Vi är personliga i vårt arbetssätt och tar gärna vara på möjligheterna med sociala medier som Facebook, Twitter och Linkedin i vårt arbete. Våra ledord är att det ska vara enkelt och trevligt för såväl kandidater som företag att jobba med oss.

Publiceringsdatum
2013-10-25

Dina arbetsuppgifter
Som 2 Line IT-supporttekniker hjälper du till att svara på diverse IT-relaterade problem via telefon, mail eller andra inkommande kanaler. Ditt fokus är kunden där du med hög kvalitet och med stor servicekänsla skall guida användaren till ett löst problem. Administration som dokumentation är en naturlig i del i dagliga arbetet.

Vi erbjuder!:

Tillträde: enligt överenskommelse.

Omfattning: 100 %. Tjänsten är ett tillsvidareuppdrag med en provanställning på 6 månader.

Placering: Malmö/Lund

Uppdraget ingår i vår bemanningsverksamhet, vilket innebär att du kommer att vara anställd av Joblink AB och arbeta ute hos uppdragsgivaren.

Kvalifikationer::

Vi tror att du som söker är en problemlösare ut i fingerspetsarna och har fallenhet för att hantera kundrelationer per telefon och mail. Som person är du serviceminded, kreativ och organiserad. Du ska inte bara kunna lösa de tekniska delarna av problemen utan också i dialog med användaren kunna vägleda och i viss mån utbilda användaren. Det är därför av stor betydelse att du är social, pedagogisk och kan förmedla dina kunskaper inom IT-området.

Erfarenhet från Servicedesk är ett krav. Vi söker dig som har erfarenhet av Active Directory, Microsoft Exchange och Windows produkter. Vidare ser vi gärna att du har erfarenhet av Microsoft Office 2003/2007 i Citrix-miljö samt lokalt på PC. Har du erfarenhet av dokumentation och ärendehanteringssystem, ses detta som ett plus.

Engelska hanterar du i både tal och skrift ytterligare språkkunskaper är meriterande.

Ansökan::

Är du den konsult vår kund söker?

Vänta inte med din ansökan. Besök vår hemsida och skicka in din CV redan idag. Vi jobbar med löpande urval! Sista ansökningsdag 31/7 2013 Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mathilda.wasting@joblink.se alt 0723-65 34 20.

Arbetstider och omfattning
IT-supporttekniker 2 Line

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-11-25
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mathilda Wasting 0723-653420

Företag
Joblink Norden AB

Adress
Joblink Norden AB
Stora Nygatan 63
21137 Malmö

Jobbnummer
1686557

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Joblink Norden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Joblink Norden AB: