IT-support / Intern support / BackOffice / Supporttekniker

Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-07-02

Företaget
Företaget arbetar med att ta fram produkter för människors hälsa och välmående. De är fokuserade inom mejeriprodukter och arbetar mycket inom utveckling inom laktosfria produkter vilket idag resulterat i ett av marknadens bredaste sortiment. Under de senaste tio åren har de kontinuerligt ökat tillväxten på den svenska marknaden och omsätter idag över 1 Mdkr.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som IT-support arbetar du huvudsakligen med support gentemot företagets säljkår för både dagligvaruhandeln och Food Service. Du agerar support, BackOffice och ansvarar för utveckling av säljstödsystemet Argus. Vidare ansvarar du för support inom IT och teknik för samtliga avdelningar på kontoret. Detta innebär administration och installation av datorer, telefoner, servrar, klienter, skrivare m.m. Du agerar även stöd och utvecklar organisationen inom IT- och tekniska frågor.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieexamen, förslagsvis inom IT
• Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter i roller som IT-tekniker/IT-support
• Goda kunskaper inom systemadministration och nätverk
• Goda kunskaper inom Microsoft Office
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

För att trivas i denna roll brinner du för att hjälpa medarbetare i ditt dagliga arbete, där din sociala och kommunikativa förmåga kommer väl till användning. Du har god analysförmåga och anstränger dig för att alltid leverera de bästa lösningarna. Vidare är du en lagspelare som trivs i samarbetet med andra och på ett prestigelöst sätt gärna utbyter kunskaper och erfarenheter med dina kollegor. Du är mån om att ge god återkoppling kring dina behandlade ärenden och ser vad som behöver göras samt tar egna initiativ för att driva arbetet framåt.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jessica Larsson jessica.larsson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4232847

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: