IT-support/ 1st line på deltid / student till Assessio
Assessio Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Assessio Sverige AB i Stockholm,
Malmö eller i
hela Sverige Studerar du psykologi eller liknande utbildning och har ett techintresse? Vill du arbeta på ett bolag som hjälper sina kunder att hitta rätt kandidater till arbetet? Då har vi något för dig!
Publiceringsdatum2022-09-09Om tjänstenAssessios vision lyder "ZERO TALENT WASTE", och det är precis det vi är ute efter. Vi söker dig som är i början av dina studier och vill ha ett givande extrajobb där möjlighet till utveckling finns. Vi hoppas att du har möjlighet att jobba 1-2 dagar per vecka och kan stötta upp extra mycket vid jul- och sommarledighet. Vi vill ge våra kunder den bästa servicen och vår support är ansiktet utåt och därmed en viktig funktion för oss.
Supportteamet består av 2 personer och går under Customer Success vilket innebär ett nära samarbete med Custmer Success Managers. Teamet består av drivna och sociala medarbetare med hög arbetsmotivation som också har roligt tillsammans.
Dina arbetsuppgifterArbetsuppgifterna består av att ta hand om inkommande ärenden via mail och telefon. Du kommer även vara ansvarig för en del teknisk felsökning. Du kommer främst att ha kontakt med företagets kunder men en hel del interna kontakter förekommer också.
På sikt kommer du även utbildas i Assessios egna verktyg och få möjlighet att stötta upp med att tolka testresultat och även hålla i utbildningar för våra kunder samt andra administrativa uppgifter.
Vi söker dig som
Är flytande i det svenska och engelska språket i tal och skrift
Är student, gärna med psykologisk inriktning
Meriterande:
Om du har ett intresse av att arbeta med plattformslösningar
Gillar att arbeta med tekniska frågor
Trivs att arbeta i ett ärendehanteringssystem, exempelvis Zendesk
Som person är du:
Självgående
Kommunikativ
Strukturerad
Serviceinriktad
Om Assessio
Assessio är ett svenskgrundat HR-Tech bolag som just nu är på en tillväxtresa. Assessio's vision lyder "ZERO TALENT WASTE" och vi har för närvarande kontor i Sverige, Norge, Danmark, Nederländerna och Rumänien. Assessio är genom sin långa historia det mest betrodda varumärket inom talent assessments. Häng med på vår resa att bli Norra Europas Största Assessmentbolag!
Rekryteringsprocessen
Vi arbetar med ett kompetensbaserat urval. Om du uppfyller kriterierna ovan så blir första steget i processen att genomföra två tester; ett problemlösningstest (Matrigma) och ett personlighetstest (MAP). Därefter gör vi ett första urval för att gå vidare till intervju, samt att träffa teamet.
Urval sker löpande och vi hoppas ha någon på plats i början av hösten.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse men gärna så fort som möjligt
Omfattning: Deltid
Placering: Banérgatan 16, Stockholm
Ansvarig för rekryteringen är Head of Customer Success. För frågor om tjänsten, kontakta
emelie.willman@assessio.se.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-10-09
AdressAssessio Sverige AB
Banérgatan 16
11523 STOCKHOLM
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Supporttekniker, student".
Arbetsgivare Assessio Sverige AB (org.nr 556047-4255)
Banérgatan 16 (
visa karta)
115 23 STOCKHOLM
Ansökan E-post:
ansokan@assessio.se Kontakt Head of Customer Success
Emelie Willman
emelie.willman@assessio.se Jobbnummer 6965870
Observera att sista ansökningsdag har passerat.