IT-drifttekniker/supporttekniker
Landskrona stad, Teknik- och serviceförvaltningen / Supportteknikerjobb / Landskrona
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Landskrona,
Svalöv,
Kävlinge,
Helsingborg,
Bjuv eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Landskrona stad, Teknik- och serviceförvaltningen i Landskrona I Landskrona stad arbetar vi efter vår värdegrund BRA, där B står för bemötande, R för resultat och A för ansvar. BRA är fundamentet som alla våra medarbetare bär med sig i sitt arbete och sina möten med kommuninvånare, kollegor, myndigheter och andra aktörer. Vi har ett professionellt och respektfullt bemötande, oavsett vem vi möter. Vi strävar kontinuerligt efter att bli en mer attraktiv och jämlik arbetsgivare, där vår värdegrund avspeglar sig i all vår verksamhet.Vi vet, att olikheter bland oss medarbetare berikar och utvecklar. Med vår personalpolitik skapar vi en BRA arbetsplats där du känner arbetsglädje och stolthet, har inflytande, lust att lära och möjlighet att utvecklas.Och det är - precis som vår värdegrund - BRA
VÄLKOMMEN TILL OSS!
Publiceringsdatum2014-10-21ArbetsuppgifterSom medarbetare kommer du att ge support direkt till våra användare. I arbetet ingår till exempel att ta emot och registrera ärenden, föra dialog med användaren, genomföra felsökningar och eskalera ärenden till andra delar av IT-avdelningen.
KvalifikationerVi söker dig som gillar att jobba med människor och hjälpa dem i deras dagliga arbete. För att lyckas i tjänsten bör du vara mycket bra på att hantera kundrelationer per telefon och e-post. Du är en positiv, produktiv och kommunikativ person som har en välutvecklad känsla för service. Du sätter kundens behov först och är en bra lagspelare i ett sammansvetsat team.
Du kommer att hantera en stor mängd system och IT-tjänster med stor variation av ärendetyp, därför måste du kunna arbeta på ett flexibelt sätt och ha en vilja att lära dig nya saker. Vi önskar att du uttrycker dig obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska.
En bakgrund inom support enligt ITIL är meriterande, du bör
också ha goda kunskaper i:
Microsoft Office
Active Directory, hantera konto/behörigheter
Exchange, hantera konto/behörigheter
Hårdvara bärbart/stationärt/plattor,
Generell drift, underhåll av nätverk.
Körkort *B
ÖVRIGT
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig ansöka online via länken i annonsen. Det är av största vikt att du är noggrann när du fyller i din ansökan, då den bedöms gentemot andra sökande. En ansökan till Landskrona stad är en allmän handling.
Läs mer om oss på: landskrona.se/Jobba hos oss
I denna rekrytering har vi tagit ställning till olika rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Arbetstider och omfattningHeltid. Dagtid. Tillsvidareanställning, tillträde: Enligt överenskommelse 6 månaders provanställning kan komma att tillämpas.
ErsättningMånadslön Vi tillämpar individuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-11-14
Ange följande referens när du ansöker: A426468
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktChristian Borg, IT-chef drift 0418-47 00 77
Mikael Mårtensson, Verksamhetsutvecklare 0418-47 00 78
Facklig kontaktMadelene Eriksson, Vision 0418-47 00 94
FöretagLandskrona stad, Teknik- och serviceförvaltningen
AdressLandskrona stad, Teknik- och serviceförvaltningen
261 80 LANDSKRONA
26180 LANDSKRONA
KontorsadressStadshuset, Drottninggatan 7 26180 LANDSKRONA
Jobbnummer 2039383
Observera att sista ansökningsdag har passerat.