Intäktskontrollanter
Transtema Network Services AB / Inköpar- och marknadsjobb / Partille
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Partille,
Göteborg,
Lerum,
Mölndal,
Härryda eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Transtema Network Services AB i Partille,
Göteborg,
Mölndal,
Borås,
Varberg eller i
hela Sverige Transtema Network Services AB har som vision att vara den naturliga partnern för byggnation och underhåll av nätet i Sverige. Vi jobbar med såväl stora kontrakt som med mindre lokala avtal och tar vara på varje möjlighet till att utvecklas och expandera. Vi har växt till ett företag med omkring 750 anställda och vi fortsätter ständigt att leta efter produktiva, resultatinriktade och engagerade medarbetare som vill vara delaktiga i att göra vår vision till verklighet. Hos oss får du chansen att arbeta inom en väletablerad organisation som satsar på att utveckla och utbilda sina medarbetare
Back Office är en funktion som granskar majoriteten av TNS service- och leveransuppdrag innan de avslutas och faktureras till kund. Granskningen innebär att uppdrag och leverantörsfakturor kontrolleras mot gällande avtal för att säkerställa korrekt fakturering. Vid behov av korrigering från Back Office sida, görs återkoppling till berörda parter. Genom detta är Back Office en viktig pusselbit för att TNS ska kunna uppnå god ekonomi och kundnöjdhet. Back Office hör organisatoriskt till Service Product Management (SPM).
Vi söker nu intäktskontrollanter till Back Office och kontoret i Jonsered med önskad start under april/maj 2019.
Publiceringsdatum2019-03-05Dina arbetsuppgifterBack Office går igenom de service- och leveransuppdrag som innehåller produkter som SPM har definierat behöver granskas manuellt. Granskningen görs av bl.a. rapporterade arbetstimmar, materialanvändning samt leverantörs- och entreprenadkostnader för att säkerställa korrekt fakturering, både från TNS till våra kunder och från våra underleverantörer till TNS.
Därutöver tillkommer även:
• Hantering av gräv- och ytåterställningsuppdrag
• Hantering av skador
• Granskning av leverantörsfakturor
• Medhjälpsgranskning och administration av "Purchase-to-Pay"
• Kontroll av inmätningsprotokoll i OBAS
• Avvikelserapportering, återkoppling till fälttekniker och förbättringsarbete.
KvalifikationerVi söker dig som trivs med att arbeta i ett fartfyllt tempo och helst har erfarenhet från telekombranschen. Meriterande är om du tidigare har arbetat med TNS affärssystem eller våra kundavtal och produkter, alternativt om du har en utbildning inom teknik eller ekonomi.
Som intäktskontrollant är du strukturerad, lösningsorienterad, och har ett öga för detaljer. Du har ett ekonomiskt tänkande och en god analytisk och teknisk förmåga. Vidare har du god produktförståelse och kunskap inom avtal och dess hantering. Du är starkt kund- och servicefokuserad och har ett professionellt förhållningssätt gentemot medarbetare och kunder. Goda kunskaper i svenska är ett krav, kunskaper i engelska är meriterande.
Kontaktuppgifter
Du söker tjänsten via nedanstående länk. Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att kontakta Adam Christoffersson,
adam.christoffersson@transtema.com. tel 0727 28 69 64. Urval och intervjuer sker löpande. Sista ansökningsdag är 2019-03-17.
Varaktighet, arbetstid
40 tim/vecka Månad
ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-03-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAdam Christoffersson +46 72 728 69 64
FöretagTranstema Network Services AB
AdressTranstema Network Services AB
Box 4022
12739 Stockholm
KontorsadressKanalstråket 3
Jobbnummer 4650575
Observera att sista ansökningsdag har passerat.