Innesäljare/ordermottagare Stockholm/Göteborg
Telecomexperten I Sverige AB / Säljarjobb / Täby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Täby,
Vallentuna,
Upplands Väsby,
Danderyd,
Sollentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Telecomexperten I Sverige AB i Täby,
Göteborg eller i
hela Sverige Innesäljare/ordermottagare
TelecomExperten AB är ett företag som jobbar med kundanpassade kommunikationslösningar och där våra kunder är företag som söker en lokalt förankrad samarbetspartner med närvaro och utpräglad kunskap om telefoni och kommunikation. Vi har kontor Stockholm & Göteborg och behöver omgående förstärka våra kontor med en innesäljare/ordermottagare på respektive ort då behovet av våra tjänster och lösningar är mycket större än vad vi hinner med.
Vi söker därför en social, driven, resultatinriktad innesäljare/ordermottagare som skall arbeta med bl.a. försäljning och kundvård gentemot befintliga och nya kunder.
Våra kunder är företag i huvudsak i Sverige men även viss försäljning och installation sker utomlands på våra kunders olika internationella regionkontor. Du kommer att få arbeta med engagerade, prestigelösa och erfarna kollegor med gemensamt fokus på att professionellt lösa våra kundåtaganden.
Vi söker Innesäljare/Ordermottagare:
• Som gärna får ha erfarenhet av systemförsäljning av telefonisystem och talsvarslösningar samt tillbehör eller med erfarenhet av att sälja annan IT-utrustning.
• Som bör vara social och tekniskt intresserad, gärna med inblick i IT-branschen.
• Som har förmågan att bygga långsiktiga relationer.
• Som brinner för att göra affärer och att utvecklas.
• Som är social, prestigelös, affärsmässig, självgående och strukturerad.
• Som har data och IT-vana.
• Som vår innesäljare bör du även ha goda resultat från tidigare anställning.
• Du drivs av att vara vårt ansikte utåt & med att hjälpa våra kunder med snabba besked & återkopplingar.
Tjänsten som innesäljare/Ordermottagare innebär att du på telefon hjälper våra gamla och nya kunder så att dom snabbt får rätt produkt i rätt tid. Din sociala kompetens är viktig då du blir vårt ansikte utåt.
Din personliga fallenhet och ditt intresse och tidigare resultat är viktigare än din formella utbildning. Tjänsten kräver ett socialt & tekniskt intresse och vi ser gärna att du redan har kunskap inom företagstelefoni, IP-telefoni, och tillbehörsförsäljning men även gärna kunskap om mobiltelefoner och tillbehör.
Vi har idag tusentals befintliga nöjda användare som är i behov av att få snabb hjälp och återkoppling. För rätt person finns stora framtida förtjänst och utvecklingsmöjligheter då du kommer att få ansvaret för alla våra befintliga kunder.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med 6 månaders provanställning. Då tjänsterna ska tillsättas snarast ser vi gärna din ansökan så fort som möjligt. Ansökningarna kommer att utvärderas löpande.
Din ansökan skall bestå av ett personligt brev, CV samt löneanspråk och mejlas till
susanne.rooth@telecomexperten.sePubliceringsdatum2011-11-25KörkortskravB
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön + rörlig lön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: Innesäljare/ordermottagare
Ansökan kan skickas till e-postadress:
susanne.rooth@telecomexperten.seFöretagTELECOMEXPERTEN I SVERIGE AB
AdressTELECOMEXPERTEN I SVERIGE AB
BOX 7112
18712 TÄBY
KontorsadressMÅTTBANDSVÄGEN 12
TÄBY
KontaktuppgifterTelefonnummer: 010-44 00 500
Jobbnummer 1090215
Observera att sista ansökningsdag har passerat.