Inneförvaltare med känsla för service och struktur till fastighe

Perido AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Just nu söker vi på Perido en inneförvaltare till en av våra kunder. Kunden arbetar med förmedling av företagsbostäder och är just nu inne i en expansiv fas, vilket innebär att de nu letar efter en ny medarbetare. Tjänsten är placerad på företagets kontor i centrala Stockholm.

I den här rollen är ditt fokus att ge bästa tänkbara service åt både kunder och medarbetare. Ditt dagliga arbete består av allahanda administrativa uppgifter med mycket kundkontakt. Du kommer arbeta med felanmälan och ha kontakt med kunder via mejl och telefon. Andra arbetsuppgifter som ingår i rollen är att ha kontakt med både städare och städbolag, sköta inköp och beställningar samt koordinera viss personal. Du kommer ansvara för hanteringen av alla nycklar och arbeta med registrering av dessa. Detta är en mycket administrativ roll där du sköter de olika rutinerna som finns på företaget. Det finns även stunder då du kommer behöva hjälpa dina kollegor med diverse uppgifter, då ni alla strävar mot samma mål vilket är att ha så nöjda kunder som möjligt.

Vi tror att du som söker den här tjänsten är en person som brinner för ordning och struktur. Du trivs med ett administrativt arbete där du får strukturera upp din dag utefter väl genomarbetade rutiner. Samtidigt tror vi att du är en social person som brinner för att ge bästa möjliga service. Då du kommer arbeta med att hjälpa både kunder och kollegor ser vi att du har god kommunikativ förmåga.

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2018-03-07

Kravprofil för detta jobb
• Tidigare erfarenhet av administration och kundbemötande
• God systemvana
• Körkort B
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, tillsvidare. Tillträde omgående, urval sker löpande och intervjuer under vecka 12.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Är du en social och ordningsam person som lockas av en administrativ roll med mycket kundkontakt? Vill du vara del av ett team med fantastisk laganda, där alla samarbetar för att ge bästa möjliga kundservice? Då tycker vi du borde läsa vidare!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 90 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 16643LD i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-06
Ange följande referens när du ansöker: 16643LD
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinav 15, 8 tr

Jobbnummer
4006199

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: