Inköpssamordnare
Jerrie AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jerrie AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Lerum,
Öckerö eller i
hela Sverige Higab är en del av Göteborgs Stad. Vi har som uppdrag att äga, förvalta, bygga och utveckla fastigheter i Göteborg. I beståndet ingår bland annat kulturbyggnader och lokaler för idrott, utbildning, hantverk och småindustri. Verksamheten ska medverka till Göteborgs Stads utveckling. Företaget omsätter 701 mnkr, har ca 75 anställda och ett fastighetsbestånd på drygt 650 000 m². Detta gör Higab till en av de större aktörerna på stadens fastighetsmarknad. Higab förvaltar byggnader från många tidsepoker och för många olika ändamål. Flera av byggnaderna är kulturhistoriskt värdefulla och utgör en viktig del av Göteborgs kulturarv. Merparten av dem innehåller verksamheter som präglar staden. För mer information, besök
www.higab.seTjänstebeskrivning
Inköpssamordnaren har en central roll i Higabs arbete med inköps- och upphandlingsfrågor. Som inköpssamordnare ger du support och stöd i inköps- och upphandlingsfrågor till hela organisationen. Du är tillsammans med vår förvaltnings- respektive fastighetsutvecklingsavdelning drivande i att genomföra upphandlingar inom olika områden. Du är också ansvarig för att säkerställa att rutiner i inköpsprocessen följs och att dokumentationen som stöder rutinerna är relevant och uppdaterad.
Du erbjuds ett intressant arbete kopplat till Göteborgs mest kända byggnader. Higab är delaktiga i stadens utveckling med nära samarbeten med Göteborgs Stads övriga bolag och förvaltningar. Bolaget strävar efter tydliga mål på kort och lång sikt, målet för 2016 är att ha de nöjdaste kunderna i Göteborg. Detta är en tjänst för dig som vill arbeta i en positiv företagskultur som präglas av värderingarna helhetssyn, engagemang och samverkan.
Publiceringsdatum2016-04-27KvalifikationerVi söker dig som har flera års erfarenhet från kvalificerat inköpsarbete och större upphandlingar. Du har relevant eftergymnasial utbildning eller motsvarande kunskaper. För att lyckas i rollen har du dokumenterat goda kunskaper om LOU (lagen om offentlig upphandling), erfarenhet från entreprenadupphandlingar inom bygg och fastighet, god administrativ kompetens och ett tydligt sätt att kommunicera med din omgivning.
Som person är du mål- och affärsinriktad med helhetssyn och analytisk förmåga. Både förmågan att samarbeta och driva självständigt arbete är avgörande egenskaper.
Så ansöker duVälkommen med din ansökan med CV och personligt brev via jerrie.se. Urval och intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 22 maj. Har du frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Maria Hörnestam, 076-338 76 46.
Varaktighet, arbetstid
Heltid -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-05-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagJerrie AB
AdressJerrie AB
Odinsgatan 9
41103 Göteborg
KontorsadressOdinsgatan 9
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2809465
Observera att sista ansökningsdag har passerat.