Inköpskoordinator

Framtiden AB / Kontorsjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-03-09

Arbetsuppgifter
Som inköpskoordinator är ditt primära ansvar att stödja vår kund gällande inköpsfrågor i verksamheten. Detta är en varierad tjänst, arbetsuppgifter som ingår i tjänsten är exempelvis att hantera relationer med leverantörer inom olika områden för att säkra standarder kring kostnader, kvalité och hållbarhet. Andra löpande uppgifter som ingår är strategiarbete kring leverantörer, kostnadsreduktioner, avtal med mera, som syftar till effektivisering inom avdelningen.

Om företaget
Mer information ges vid en eventuell intervju.

Profil
Utbildning på högskolenivå inom företagsekonomi eller motsvarande
Flytande svenska och engelska i både tal och skrift

Meriterande krav:
Utbildning med inriktning mot inköp
Erfarenhet av inköpsarbete sedan tidigare ser vi som ett stort plus!
Erfarenhet av indirekta inköp

Som person är du kommunikativ och en problemlösare, du är bra på att organisera och strukturera samt och du är analytisk. Vidare så är du en person som inte räds diskussioner, tvärtom, du är bra på att lyssna och föra en dialog med olika människor, att förhandla är någonting du tycker är roligt och är bra på!

Om företaget
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Anställningsvillkor
Start: omgående
Omfattning: Heltid, dagtid under 6 månader.
Lön: enligt överenskommelse

Urval sker löpande och uppdraget kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag passerat. Välkommen med din ansökan idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-03-18
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 7091
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gorjana Dubovina 0704 44 97 84 gorjana@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Borgmästargränd 1 D
55320 Jönköping

Kontorsadress
Borgmästargränd 1 D, Jönköping

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2714728

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: