Inköpsassistent - Internationell koncern
Avanzera Bemanning / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Till ett uppdrag hos en av våra kunder söker vi en inköpsassistent.
Det är ett krav att du kan påbörja uppdraget omgående. Uppdraget beräknas pågå 2 - 3 månader. Arbetsplatsen är i centrala Stockholm.
Som konsult i Avanzera har du fast månadslön och betald semester.
Tjänsten
Du kommer att arbeta i nära samarbete med IT- och HR.
Genomgång av företagets samtliga aktiva leverantörer, kontroll och avstämning av företagsuppgifter i leverantörsdatabas gentemot aktuell företagsinformation. Kontroll, uppdatering och dokumentering av detta.
Kontroll av nya leverantörer, F-skattesedel, organisationsnummer samt övriga av bolaget önskade kontroller. Koordinering mellan Inköp och ekonomi. Arkivering av leverantörsdokumentation
Mottagande av samtliga orderkopior för arkivering. Kontroll av signaturer på ordersedel. Kontroll av kostnadsställe/konto.
Dokumentera i excelark ordernummer, avdelning, samt leveransdatum för uppföljning med respektive avdelning. Arkivering av ordersedlar.
Mottagande av fakturor. Avstämning gentemot existerande ordrar och matchning av faktura mot order. Transfer av fakturor till berörd avdelning för godkännande och attest.
Slutarkivera färdigfakturerade fakturor. Uppföljning av fakturor utan existerande Inköpsorder
Publiceringsdatum2010-12-03KvalifikationerDet är ett drav att du har minst två års erfarenhet från inköpsavdelning och har arbetat i SAP/R3 samt har goda kunskaper i engelska.
Ditt cv och ditt personliga brev mailar du snarast till
platsansokan@avanzera.se . Märk din ansökan "Direct Sales Administrator". Ansökningshandlingarna behandlas vartefter de kommer in och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Är det något du undrar över är du välkommen att ringa nedanstående kontaktperson.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-12-16
Ange följande referens när du ansöker: Inköpsassistent
Ansökan kan skickas till e-postadress:
platsansokan@avanzera.seKontaktHelena Elvin, 08 545 28 305 (Direktnummer), 08 545 28 300 (Växel),
platsansokan@avanzera.seFöretagAVANZERA BEMANNING
AdressAVANZERA BEMANNING
Box 853
10137 STOCKHOLM
KontorsadressVasagatan 15-17
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-545 28 300
E-postadress:
platsansokan@avanzera.se Jobbnummer 792885
Observera att sista ansökningsdag har passerat.