Inköpsansvarig som gillar högt tempo
PC Addon AB / Inköpar- och marknadsjobb / Upplands Väsby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Upplands Väsby,
Sollentuna,
Täby,
Upplands-Bro,
Vallentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos PC Addon AB i Upplands Väsby,
Stockholm eller i
hela Sverige Inköp/Backoffice - även en position som kallas för "Spindeln i nätet". Som inköpare har man daglig kontakt med våra leverantörer / distributörer. Man är även stöd för säljorganisationen. Gillar du teknik och lösningar och är intreserad av IT i det stora hela så är det en fördel.
Tjänsten inköp/logistik/RMA/Backoffice bör finnas tillgänglig under 08.00-17:00(lunch 12:00-13:00) Du klarar av att ta snabba beslut och att ha många bollar i luften. Det är viktigt att du har en hög servicenivå och kan hjälpa kunder med support frågor så som leveransdatum, returförfrågningar mm. Det är viktigt att ansvarig har B-körkort och har en pålitlig bil att färdas i. Ansvarig skall vara beredd på att både hämta och lämna produkter i närområdet om så behövs. Du skall vara van med att tala i telefon och ha bra förståelse för hur man beställer produkter på nätet/webshop.
PC AddOn grundades 1992 och är idag ett väletablerat bolag inom IT-branschen. Vi har genom åren byggt upp en gedigen kompetens för att tillgodose behovet av en säker och tillförlitlig IT-infrastruktur åt våra kunder. PC AddOn AB vill erbjuda en unik kundupplevelse med förstklassig service och en trygghet med långvariga relationer. Vår strävan är att arbeta smidigt och effektivt med minsta möjliga störning för våra kunders kärnverksamheter. Tjänsten innebär att du arbetar på vårt kontor i Upplands Väsby.
Publiceringsdatum2019-05-29Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-06-28
Ange följande referens när du ansöker: Inköpsansvarig
FöretagPC AddOn AB
AdressPC AddOn AB
Johanneslundsvägen 2
19461 Upplands Väsby
KontorsadressJohanneslundsvägen 2
Jobbnummer 4812518
Observera att sista ansökningsdag har passerat.