Inköpsadministratör till Selecta
Avanzera AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vårt uppdrag:
Är du en strukturerad och självgående person med intresse för inköp och teknik? Är du också social och har lätt för att kommunicera med både kollegor och leverantörer? Nu har du chansen att söka till tjänsten som Inköpsadministratör till Selecta. Tjänsten är en heltidsanställning där du initialt kommer att vara konsult på Avanzera AB. För rätt person finns möjlighet till anställning hos Selecta efter sex månader.
Arbetsuppgifter:
Om tjänsten
I denna roll kommer du i första hand att arbeta med centrala inköp, lägga inköpsorder till leverantörer samt underhåll masterdata i Selectas ERP system. I arbetet ingår hela processen från att hitta, förhandla med och välja leverantörer av varor och tjänster.
I arbetet ingår även:
• Inköpsstatistik, uppföljning och analyser
• Fakturagranskning
Placering är på Selectas huvudkontor i Årsta, Stockholm och du rapporterar till bolagets Distribution Manager.
För alla som arbetar på Selecta gäller det att i alla lägen göra det man kan för att infria, och helst överträffa, kundernas och konsumenternas förväntningar. Hos Selecta mäts du både på vad du gör och hur du gör det och det är därför viktigt att dina personliga värderingar överensstämmer med Selectas; Kundfokus, En vinnande attityd, Samarbete, Ett professionellt utfört arbete och Integritet.
Din bakgrund:
Vem är du?
Det är självklart för dig att arbeta strukturerat och vara noggrann. Som person är du driven, lättlärd och självgående i arbetet. Vi söker dig som har en hög integritet och en god analytisk och logisk förmåga. Vi ser gärna att du har erfarenhet av inköpsprocesser alt av ekonomi med lager. Du har också erfarenhet av och är en god förhandlare. Goda kunskaper i Excel samt engelska är meriterande. Har du dessutom erfarenhet av Movex eller Palette är det en stark merit.
Selecta erbjuder
En spännande utmaning i ett internationellt företag där vi anser att hög trivsel för personalen är grunden för personlig prestation. Hos Selecta får du arbeta med marknadsledande varumärken och spännande kunder som kommer att utmana dig och du dem. Selecta är företaget för dig som sätter service och smak främst och naturligtvis så älskar du, precis som Selecta ett gott kaffe.
Intresserad?
Vill du veta mer och tjänsten är du välkommen att kontakta Iren Sayar, Konsultchef på Avanzera AB på 0700-905 492 eller
iren.sayar@avanzera.se.
Intervjuer och urval sker löpande, så skicka oss gärna din ansökan redan idag.
Varmt välkommen med din ansökan!
Selecta är Europas ledande serviceföretag inom mat och dryck för arbetsplatser och offentliga miljöer. Selecta finns representerat i 24 länder. I Sverige finns Selecta på 36 orter och har ca 500 anställda. Vi erbjuder våra kunder, stora som små, anpassade servicelösningar för kaffe- och varuautomater samt tillbehör och varor till dessa.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-05-22ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-06-22
Ange följande referens när du ansöker: 1062
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCamilla Jonsson
camilla.jonsson@avanzera.se 08 - 545 28 304
FöretagAvanzera AB
AdressAvanzera AB
Box 853
10137 Stockholm
KontorsadressBox 853
Jobbnummer 4157608
Observera att sista ansökningsdag har passerat.