Inköpsadministratör till Selecta

Avanzera AB / Kontorsjobb / Stockholm
2017-11-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Inköpsadministratör till Selecta" (publicerad 2018-05-22) ⬅️


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
Är du en strukturerad och självgående person med intresse för inköp och teknik? Är du också social och har lätt för att kommunicera med både kollegor och leverantörer? Nu har du chansen att söka till tjänsten som Inköpsadministratör till Selecta. Tjänsten är en heltidsanställning där du initialt kommer att vara konsult på Avanzera AB. För rätt person finns möjlighet till anställning hos Selecta efter sex månader.

Arbetsuppgifter:
Om tjänsten
I denna roll kommer du i första hand att arbeta med centrala inköp, lägga inköpsorder till leverantörer samt underhåll masterdata i Selectas ERP system. I arbetet ingår hela processen från att hitta, förhandla med och välja leverantörer av varor och tjänster.

I arbetet ingår även:

• Inköpsstatistik, uppföljning och analyser
• Fakturagranskning

Placering är på Selectas huvudkontor i Årsta, Stockholm och du rapporterar till bolagets Distribution Manager.

För alla som arbetar på Selecta gäller det att i alla lägen göra det man kan för att infria, och helst överträffa, kundernas och konsumenternas förväntningar. Hos Selecta mäts du både på vad du gör och hur du gör det, därför är det viktigt att dina personliga värderingar överensstämmer med bolagets; Lagarbete, Engagemang och Kvalitet.


Din bakgrund:

Vem är du?

Det är självklart för dig att arbeta strukturerat och vara noggrann. Som person är du driven, lättlärd och självgående i arbetet. Vi söker dig som har en hög integritet och en god analytisk och logisk förmåga. Vi ser gärna att du har erfarenhet av inköpsprocesser alt av ekonomi med lager. Du har också erfarenhet av och är en god förhandlare. Goda kunskaper i Excel samt engelska är meriterande. Har du dessutom erfarenhet av Movex är det en stark merit.

Selecta erbjuder

En spännande utmaning i ett internationellt företag där vi anser att hög trivsel för personalen är grunden för personlig prestation. Hos Selecta får du arbeta med marknadsledande varumärken och spännande kunder som kommer att utmana dig och du dem. Selecta är företaget för dig som sätter service och smak främst och naturligtvis så älskar du, precis som Selecta ett gott kaffe.

Intresserad?

Vill du veta mer och tjänsten är du välkommen att kontakta Iren Sayar, Konsultchef på Avanzera AB på 0700-905 492 eller iren.sayar@avanzera.se.
Intervjuer och urval sker löpande, så skicka oss gärna din ansökan redan idag.

Varmt välkommen med din ansökan!

Selecta är Europas ledande serviceföretag inom mat och dryck för arbetsplatser och offentliga miljöer. Selecta finns representerat i 24 länder. I Sverige finns Selecta på 36 orter och har ca 500 anställda. Vi erbjuder våra kunder, stora som små, anpassade servicelösningar för kaffe- och varuautomater samt tillbehör och varor till dessa.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-11-28

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-21
Ange följande referens när du ansöker: 1002
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Iren Sayar iren.sayar@avanzera.se 0700-905 492

Företag
Avanzera AB

Adress
Avanzera AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853

Jobbnummer
3825067

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: