Inköpsadministratör

Randstad AB Malmö / Inköpar- och marknadsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB Malmö i Malmö, Staffanstorp, Lund, Landskrona, Skurup eller i hela Sverige

Redo för drömjobbet? Få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. 

Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult på Randstad.

Vår kund har sitt huvudkontor i Malmö. Som inköpsadministratör blir du del av inköpsavdelningen och ett team som ansvarar för en viss typ av produkter inom en kategori.

Dina arbetsuppgifter 

Arbetet innefattar främst artikelvård i företagets affärssystem och handlar mer specifikt om att säkerställa att alla artiklar ligger rätt och att de har rätt pris och att de är kopplad till rätt leverantörer, öppna och stänga artiklar vid ny säsong och vid kampanjer. Arbetet innebär även uppdatering av hemsidan där de har e-handel samt annat administrativt arbete som kan förekomma på en inköpsavdelning.

Din bakgrund 

Du som söker får gärna ha en eftergymnasial utbildning om minst ett år, kanske från KY eller högskola. Du kan även ha fått relevanta kunskaper genom arbetserfarenhet. 

Du har arbetat i minst något år i en administrativ roll och med liknande uppgifter, gärna från en inköpsavdelning. Du har mycket goda datakunskaper generellt och har arbetat i ett större affärssystem tidigare. Det är meriterande om du har kunskaper i Movex. Du har goda muntliga och skriftliga kunskaper i engelska.

Dina egenskaper

Vi söker en person som är strukturerad och noggrann. Samtidigt ska personen ha ett driv och kunna hålla hög servicenivå. Då arbetsbelastningen kan variera mycket beroende på säsong är det viktigt att du är stresstålig.

Uppdraget är på heltid med placering i Malmö. Uppdraget ska tillättas omgående och innebär ett konsultuppdrag om ca sex månader. Det finns möjligheter till fortsättning hos företaget.

Vi arbetar med ett löpande urval, därför är du välkommen med din ansökan snarast möjligt - dock senast den 1 april.

För mer information om tjänsten, kontakta Nina Jansson, Randstad, 0729-88 95 05.

Publiceringsdatum
2013-03-28

Arbetstider och omfattning
Heltid/tillsvidare

Ersättning
Enligt ök.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-04-01
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Nina Jansson 0729-88 95 05

Företag
Randstad AB Malmö

Adress
Randstad AB Malmö
Kalendegatan 26
21135 Malmö

Jobbnummer
1508143

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB Malmö

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB Malmö: