Inköps-/Upphandlingsstöd sökes för deltidsuppdrag på myndighet i

Bemannia Kontor / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du erfarenhet av inköps- och upphandlingsarbete inom offentlig sektor? Skulle det passa dig att arbeta 60% fram till mitten av juni och därefter arbeta ca 30% till och med slutet av juli? Vår kunds ekonomienhet söker nu dig som vill arbeta som inköps-/upphandlingsstöd under den tid de rekryterar en ersättare för deras inköpssamordnare.

Om uppdragsgivaren:

Vår kund har till uppgift att granska att befolkningen får vård och omsorg som är säker, har god kvalitet och bedrivs i enlighet med lagar och andra föreskrifter. De bidrar till bättre vård och omsorg genom inspektioner och hantering av anmälningar, samt klagomål, analys och vägledning, tillsynsåterföring och vägledning till verksamheterna, samt riskbaserad tillsyn. Ekonomienheten, som du kommer bli en del av, består idag av 12 personer och ansvarar för ekonomistyrning, verksamhetsplanering, verksamhetsuppföljning, lokalförsörjning, ledningssystem och kvalitetsuppföljning, intern service och inköp och upphandling.

Publiceringsdatum
2018-03-29

Arbetsuppgifter
Som inköps-upphandlingsstöd hos vår kund kommer du bland främst att hantera funktionsbrevlåda, genomföra direktupphandlingar, genomföra/stötta vid avrop från ramavtal med 1 leverantör och enligt rangordning, genomföra/stötta vid framtagande av förfrågningsunderlag vid förnyad konkurrensutsättning, samt lägga in och hantera avtal i avtalsdatabasen.

Kvalifikationer
• Gymnasium eller likvärdig utbildning
• Minst två (2) års erfarenhet av inköps-/upphandlingsarbete på heltid inom offentlig verksamhet alternativt ett (1) års erfarenhet av inköps-/upphandlingsarbete på heltid inom offentlig verksamhet med stöd från seniora inköpare/upphandlare hos anbudsgivaren
• Förstå och ha god vana att uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska
• Kunskaper om LOU och avtalstolkning
• Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Erfarenhet av att jobba i TendSign

Tjänstens omfattning och tillträde
Tjänsten avser ett deltidsuppdrag under perioden april till och med 2018-07-27, med chans till en (1) månads förlängning. Under april till och med 2018-06-15 kommer arbetet vara på 60% och utgöras av tre (3) heldagar i veckan. Mellan 2018-06-16 - 2018-07-27 kommer arbetet vara på ca 30% och utgöras av två (2) heldagar i veckan.

Om ansökan:

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Alexandra Lindholm på e-postadress: alexandra.lindholm@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/

Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
30-60% Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Lindholm

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
4053573

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: