Inköpare inom IS/IT till kund i Upplands Väsby!
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du en kommunikativ och självgående person med erfarenhet inom IS/IT? Adecco Office & HR har ett spännande uppdrag som Inköpare inom IS/IT hos vår kund inom livsmedelsbranschen i Upplands Väsby!
Hur ser din arbetsdag ut?
Som inköpare får du en möjlighet till en varierad vardag med mycket kontakter utåt.
Du kommer att driva utvecklingen och användningen av leverantörer inom området IS/IT och du är den enda kontakten och kunniga inom området.
Som inköpare ansvarar dig även för att implementera europeiska strategier i Norden och du är support i Norden för just inköp av dessa produkter och tjänster. I rollen innefattas även en del administrativa uppgifter.
Vem trivs här?
Har du några års arbetslivserfarenhet av IS/IT och har även arbetat i rollen som inköpare inom området ser vi att du har goda förutsättningar för att lyckas bra i rollen. Då du har mycket kontakter med andra länder är det viktigt att du har mycket goda kunskaper i engelska. Vidare är du van att arbeta i en roll där du hanterar komplexa problem och projekt.
Om du är kommunikativ, kan skapa goda relationer med olika människor och är självgående är det här ett passande uppdrag för just dig! Du tar ansvar för ditt område samt trivs med att vara den som står för kunskapen inom IS/IT och bidra med dina erfarenheter. Att vara den som representerar företaget utåt på ett professionellt sätt tycker du är roligt och du har förmågan att förmedla kunskap och information till andra inom företaget.
Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag som ska tillsättas omgående. Uppdraget väntas pågå i 6 månader. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån.
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Sofia Wigzell på tel:08-598 982 37 eller
sofia.wigzell@adecco.seVid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2011-08-15Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 60
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-100 500
Jobbnummer 1002445
Observera att sista ansökningsdag har passerat.