Inköpare för uppdrag hos myndighet i Stockholm
Randstad AB / Inköpar- och marknadsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-10-26Dina arbetsuppgifterÄr du en inköpare, som vill in på en myndighet? Har du kompetens inom LOU och har tidigare erfarenhet av att arbeta inom offentlig verksamhet? Då är detta uppdrag perfekt för dig! En myndighet i Stockholm söker just nu en inköpare som kan hantera och ansvara för hela avropsprocesser. Uppdraget är på 100% av heltid och sträcker sig fram till 2022-02-28 med möjlighet till förläning.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
I denna roll kommer du att:
Hantera hela avropsprocessen kring att utföra framförallt konsultavrop genom förnyad
konkurrensutsättning utefter upparbetade rutiner och mallar
Skriva avtal
Göra erforderliga juridiska avvägningar i samband med publicering av avrop, frågor och svar,
tilldelning och avtalsskrivning
Ansökan: senast 2022-11-01. Urval och intervjuer sker löpande. Vid frågor kontakta
sava.samin@randstad.se Kontakta oss, vi finns här för att besvara på dina frågor
KvalifikationerVi ser att du har:
gymnasium eller likvärdig utbildning
minst ett (1) års arbetslivserfarenhet som inköpare/upphandlare
goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.
ha kompetens inom LOU
ha erfarenhet av att självständigt utföra förnyade konkurrensutsättningar mot Kammarkollegiets
ramavtal.
ha erfarenhet av att arbeta inom offentlig verksamhet
ha förmåga att arbeta med en större mängd ärenden under tidspress
ha erfarenhet av att ha arbetat i upphandlingssystemet TendSign
ha erfarenhet av diarieföring
Så ansöker duOm företagetMed över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tidsbestämd
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-11-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRandstad AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201413410".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Randstad AB (org.nr 556242-1718)
Arbetsplats Randstad
Kontakt Sava Samin
sava.samin@randstad.se Jobbnummer 7113287
Observera att sista ansökningsdag har passerat.