Inköpare
Kommunalförbundet Dalsland / Inköpar- och marknadsjobb / Mellerud
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Mellerud,
Färgelanda,
Dals-Ed,
Vänersborg,
Bengtsfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kommunalförbundet Dalsland i Mellerud,
Bengtsfors,
Göteborg eller i
hela Sverige De fem Dalslandskommunerna har en lång samarbetstradition i inköpsfrågor och ett flertal gemensamma ramavtal. Kommunerna har nu beslutat att inrätta en gemensam tjänst för upphandlingar och upphandlingssamordning. Tjänsten är placerad vid Dalslandskommunernas kommunalförbund i Håverud.
Inköparen ska stå för expertkompetensen och tillsammans med kommunernas verksamhetsansvariga initiera och genomföra upphandlingar av gemensamma ramavtal.
Inköparen ska även vara behjälplig i övriga kommunspecifika upphandlingsfrågor
Inköparen bör ha en gedigen erfarenhet från offentlig upphandlingsverksamhet och vara väl förtrogen med gällande regelverk. Vi förutsätter en högskoleutbildning inom ekonomi, juridik eller liknande. Arbetet kräver självständighet, god samarbetsförmåga stark integritet, skicklighet i förhandlingar, förmåga att snabbt sätta sig in i nya områden, samt känsla för affärer.
Publiceringsdatum2008-03-08Anställningstyp/arbetstiderTills vidare
Heltid
ErsättningFast lön
Individuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-03-31
Ansökan till tjänsten skickas till Dalslandskommunernas Kommunalförbund Dalsland Center, 464 72 Håverud och skall ha inkommit senast 2008-03-31
Du som anser att detta är en intressant utmaning och har lämplig bakgrund är välkommen att kontakta:
Förbundschef Christina Svensson, tel 0530-189 88, 070-643 49 93 eller någon av ekonomichefern
KontaktFörbundschef Christina Svensson, 0530-18988, 070-6
FöretagKommunalförbundet Dalsland
AdressKommunalförbundet Dalsland
46472 HÅVERUD
KontorsadressKommunalförbundet Dalsland
Dalsland Center
HÅVERUD
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0530-35111
Faxnummer: 0530-35115
Jobbnummer 158011
Observera att sista ansökningsdag har passerat.