Inköp/Innesälj IT-Infrastruktur till Invid Göteborg
Temp-Team Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Temp-Team Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Öckerö eller i
hela Sverige Trivs du som bäst med att jobba med order och inköp i en koordinerande roll? Har du ett tekniskt intresse och erfarenhet av att jobba inom IT-Infrastruktur? Jobbar du med hög servicegrad i ditt bemötande av kunder leverantörer, lockas av att jobba i ett bolag som är i stark tillväxt och vill vara med på resan framåt? Då kanske just du är Invid Göteborgs nya kollega!
INVID Gruppen är en proaktiv IT-partner och rådgivare som förenklar och förbättrar. Invid erbjuder tjänster och produkter inom följande tre övergripande fokusområden; Bekymmersfri IT, IT- och Informationssäkerhet och Smarta processer. Bolaget omsätter ca 292 M SEK och är runt 130 medarbetare, och finns på följande orter: Anderstorp, Göteborg, Jönköping, Stockholm, Tranås, Vetlanda, Värnamo och Västervik.
Vi rekryterar nu Invid Göteborgs nästa medarbetare som kommer att jobba i Mölndal i nya fräscha lokaler med ett trevligt team!
Rollen
I denna roll koordinerar du administrationen inom order, innesälj och inköp. Du kommer att lägga en större del av din tid på orderläggning, bevakning av leveranstider och leveranssäkerhet. Du ansvarar för inköp av lagerförda varor samt servar säljavdelningen med underlag på olika produktsegment för offertförslag. Du har nära dialog med både kunder som leverantörer samt interna kollegor på support och sälj. Du kommer att få chansen att ha en erfaren och kunnig mentor under en längre period så du får en bra start i rollen.
Du kommer att jobba med: Orderadministration Inköp
Leveransbevakning
Bevakning och registrering av licens-, garanti- och supportavtal
Hantering av BID:ar mot leverantörer
Underhåll av Webbshop
Administrera DOA/RMA/garantiärenden
Publiceringsdatum2023-01-16ProfilFör att lyckas i denna roll ser vi att du har god datorvana och har jobbat inom order, innesälj och inköp. Du behöver ha ett tekniskt intresse, erfarenhet av IT-infrastruktur och en förståelse för produktområdet. Erfarenhet av att arbeta i affärssystem som Navision och Office365 är önskvärt samt har du erfarenhet av weborder är det ett plus. Du är bekväm med att jobba med prognoser och leveranslogistik och kanske har du med dig en inköps- eller logistikutbildning i grunden.
Du gillar ordning och reda, jobbar strukturerat och har lätt för att hålla ihop helheten i situationer utan tappa fokus. Du är nyfiken och initiativrik och är inte rädd för att ta tag i situationer för att finna lösningar. Du gillar tillhöra ett nära team, men jobbar på bra på egen hand och tar ansvar för dina arbetsområden.
Bra att veta!
Detta är en rekrytering där du anställs direkt av kund. Arbetet omfattar dagtid, heltid, 8-17. Tillträde omgående med hänsyn till uppsägningstid.
Låter det som jobbet för dig?
Sök tjänsten som orderadministratör/innesäljare/inköpare redan idag då vi jobbar med löpande urval. Rekryteringen sker via oss på Temp-Team och hänvisar alla frågor till ansvarig rekryterare Milvi Piibeman,
mpn@temp-team.se, 0708-58 23 69.
Varmt välkommen med din ansökan!
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Temp-Team Sverige AB (org.nr 556630-5420)
Arbetsplats Invid
Kontakt Milvi Piibeman
mpn@temp-team.se Jobbnummer 7343885
Observera att sista ansökningsdag har passerat.