Inkassorådgivare i centrala Göteborg
AB Bemanningskontoret RT i Sverige / Redovisningsekonomjobb / Göteborg
2022-05-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Inkassorådgivare i centrala Göteborg" (publicerad 2022-05-13) ⬅️
Visa alla redovisningsekonomjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos AB Bemanningskontoret RT i Sverige i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-05-04ArbetsuppgifterTill vår kund inom Inkasso i Göteborg söker vi rådgivare till SAT-team
Som rådgivare i Special Action Team (SAT) ansvarar du och dina kollegor för utgående telefoni.
Det kan exempelvis vara att följa upp en kampanj, påminnelser, efterbevakning eller punktinsatser gällande vissa klienter. Special Action Team ansvarar även för att all
administration kopplad till specifikt utvalda klienter. Dock är huvuduppgiften utgående telefoni och förhandling med våra kunder med en mindre del administrativt arbete. Vårt
främsta arbetverktyg är telefonen och det är viktigt att varje samtal håller hög kvalitet och hanteras så effektivt och professionellt som möjligt
Du ingår i ett team där det är viktigt att arbeta mot gemensamma och enskilda mål.
ProfilVi söker dig som har erfarenhet från kundtjänst eller har en bakgrund inom service och är van vid att ha kontakt med människor och är van att hantera flera olika typer av samtal med kunder.
Du har avslutad gymnasieutbildning och eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller juridik är meriterande. Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska. Du bör vara van att orientera dig i olika typer av datasystem och vara målinriktiad, då arbetet kontuinuerligt följs upp.
För att trivas i rollen är det viktigt att du trivs med att ha kontakt med människor och arbeta med telefon som ditt främsta arbetsredskap.
Om företagetTjänsten startar 7 Juni och inleds med en gedigen utbildning för att du ska få en god förståelse för processen, arbetssätt och system.
Arbetstiderna är mån-ons 8.00-17.00 Torsdagar 08.00-16.30 Fredag 08.00-15.00. Du har möjlighet att arbeta hemma 2-3 dagar/vecka.
Detta är en direktrekrytering till vår kund i centrala Göteborg, du blir alltså anställd direkt på din arbetsplats.
Ditt CV mejlar du till
info@bemanningskontoret.seEfter att rekryteringsprocessen avslutas, sparar vi ej ditt CV.
Om företagetBemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs gärna mer på vår hemsida
www.bemanningskontoret.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-05-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAB Bemanningskontoret Rt i Sverige
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "6356".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare AB Bemanningskontoret Rt i Sverige (org.nr 556979-2368),
http://www.bemanningskontoret.se Arbetsplats AB Bemanningskontoret
Kontakt Christian Haraldsson
info@bemanningskontoret.se Jobbnummer 6605322
Observera att sista ansökningsdag har passerat.