Initiativtagande Chefsassistent
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Östhammar
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Östhammar,
Uppsala,
Heby,
Tierp,
Sala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Östhammar,
Uppsala,
Heby,
Tierp,
Sala eller i
hela Sverige Vill du anta rollen som chefsassistent på ett stort företag där du får använda din höga kapacitet till att hantera flera uppgifter samtidigt och stötta din enhetschef med administration? Då har Adecco Uppsala ett lång uppdrag för just dig hos vår kund i Norduppland! Uppdraget är ett uthyrningsuppdrag som startar omgående.
Hur ser din arbetsdag ut?
Trivs du med att arbeta i en stor organisation där din roll är varierande och stöttande till andra? Då är det här det perfekta uppdraget för dig! Som chefsassistent kommer du att bistå din chef i uppdragen med bl.a. att planera, leda, genomföra och följa upp olika aktiviteter. Vidare ingår i tjänsten att bereda ärenden till möten och skriva protokoll, hantera och strukturera olika dokumentation, hantera externa kontakter, inköpsärenden och göra ekonomiska uppföljningar.
Vem trivs här?
Har du minst tre års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter kommer du snabbt att sätta dig in i din nya tjänst! Du är van att ha engelska(affärsengelska) som arbetsspråk och behärskar språket utan problem, både i tal och skrift. Att använda datorn dagligen och arbeta i Officepaketet är du van vid vilket gör att du kommer att ha en bra grund att stå på. Har du dessutom erfarenhet av att arbeta med ekonomisk uppföljning kommer det underlätta i tjänsten.
Om du är en utåtriktad person med hög servicekänsla som trivs att arbeta noggrant och prestigelöst har du kommit rätt. Vidare kommer även dina kunskaper inom ekonomi och affärsengelska väl till pass i rollen och du kommer att få ta stort eget ansvar. Din goda förmåga att skapa goda relationer samt stötta många olika personer samtidigt kommer att leda dig till framgång!
Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående och planeras pågå tills vidare. Som konsult är du (tillsvidare)anställd i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2014-09-24Arbetstider och omfattningHeltid Heltid 1 år
ErsättningFast timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-10-23
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCilla Orban 08-59898154
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Dragarbrunnsgatan 42
75320 UPPSALA
KontorsadressDragarbrunnsgatan 42
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2008655
Observera att sista ansökningsdag har passerat.