Inhouse söker fyra växeltelefonister till konsultbolag
Inhouse AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om kunden / About the Client
Vi söker nu för kunds räkning fyra växeltelefonister till ett stort internationellt konsultföretag i centrala Stockholm, med start 10:e augusti. Vi ser gärna att du idag arbetar i en reception eller växel där du dagligen hjälper och vägleder dina kunder och ger dem exemplarisk service. Du är van vid att använda telefonen som ditt huvudsakliga verktyg samt har en god kommunikativ förmåga. Du ska tycka om att kombinera service med administrativa uppgifter. Du tar emot och kopplar samtal vilket kräver bra struktur för rutiner och bra inblick på företagets organisation. Du kommer ha daglig kontakt med kunder och med hjälp av din kommunikativa förmåga sammankoppla dem med rätt person. Interna mailförfrågningar rörande växel och uppdateringar ingår i de administrativa arbetsuppgifterna.
Arbetsbeskrivning / Work Description
Vi söker dig som vill arbeta i ett högt tempo, är flexibel och prestigelös. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från växelarbete, men det är inte ett krav. Som telefonist brinner du för att ge god service och du trivs med daglig kundkontakt över telefon. Du är en representativ person som alltid erbjuder bästa service både på svenska och engelska. Arbetstiderna är mellan 07.30-18.00. Vi ser att du har eftergymnasial utbildning samt 3-5 års erfarenhet från arbete inom service och är van att sätta kunden i fokus. Genom ett professionellt bemötande drivs du av att överträffa kundens förväntningar.
Din profil / Your profile
Som person är du trygg i dig själv, ansvarsfull, noggrann och lösningsorienterad. Du kan arbeta effektivt ensam men trivs även i team då du är en social person. Du skall tycka det är kul med teknik och gärna ha växelvana. Då du kommer att vara företagets röst utåt söker vi dig som är representativ, glad och utåtriktad. Vidare tror vi att du är självgående, flexibel och snabbt kan sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Du kommer att bli anställd av Inhouse och uthyrd till kund och uppdraget kommer att löpa på tillsvidare. Är du en engagerad medarbetare med det "lilla extra" som brinner för att ge bästa service så är den här tjänsten perfekt för dig! Låter detta intressant? Skicka då in ditt cv med personligt brev och beskriv varför just du skulle passa in i rollen. Har du ytterligare frågor kring tjänsten är du välkommen att höra av dig till Jessica Grip på Inhouse 08-52 22 33 26.
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2015-06-04ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-06-19
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1195
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJessica Grip
FöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm
KontorsadressGrev Turegatan 30, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2324405
Observera att sista ansökningsdag har passerat.