Inhouse söker assistenter för kortare uppdrag
Inhouse AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Inhouse AB
Publiceringsdatum2011-01-25Dina arbetsuppgifterNu söker vi assistenter som vill arbeta med Inhouse spännande kunder inom bl.a. finans-och reklambranschen. I rollen kommer du bland annat sköta kalenderhantering, resebokning och arbeta i PowerPoint. Du kommer även att sköta konferenssysslor samt anordna seminarium och events.
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Vi tror att du tidigare har jobbat i en yrkesroll inom servicebranschen. Du är en van användare av Officepaketet och har goda kunskaper i engelska i både tal och skrift. Som person är du noggrann, prestigelös och mycket service minded. Du är självgående och har lätt för att se vad som behöver göras. Du är även en glad och positiv person som gillar att sprida glädje och har lätt för att ta för dig och prata med nya människor.
Stämmer det här in på dig är du välkommen att söka via länken nedan. Uppdragen är av varierande längd med start omgående.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-02-15
Ange följande referens när du ansöker: 166
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktFöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm
Jobbnummer 831714
Observera att sista ansökningsdag har passerat.