Inflight Service Production AB söker Chef för callcenter
Inflight Service / Försäljningsjobb / Tibro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljningsjobb i Tibro,
Hjo,
Skövde,
Karlsborg,
Tidaholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inflight Service i Tibro,
Skövde,
Härryda,
Göteborg,
Nyköping eller i
hela Sverige Inflight Service är ett av norra Europas ledande företag inom Travel Retail och Tax Free där vi arbetar med starka och välkända varumärken från internationella leverantörer. Våra kunder återfinns inom flygbolag, färjelinjer och flygplatser där vi tillhandahåller tjänster och lösningar inom inköp, packning, logistik/distribution och marknadsföring/försäljning. Vi äger och driver även en egen butikskedja på flygplatser och på färjelinjer under namnet Euroshop. Omsättningen 2010 var 1,9 miljarder SEK med ca 300 anställda i fyra länder. Vårt huvudkontor är beläget på Arlanda flygplats och vår centrala packnings- och lagerenhet samt Call Center finns i Tibro.Tjänstebeskrivning
Callcenterchefen är ansvarig för callcentret i Tibro med ca 10-15 medarbetare (varierar över året). Totalt sätt arbetar ca 100 personer i vår Tibro verksamhet.
Din främsta uppgift är att säkerställa att din avdelning levererar ett professionellt kundbemötande, att driva, leda och utveckla avdelningens försäljning, effektivitet och kvalitet mot uppsatta mål, samt entusiasmera och motivera våra duktiga medarbetare på Callcentret.
I rollen ingår förutom personalansvar också att ha nära kontakt med våra kunder, interna marknadsavdelning och övriga kontakter inom bolaget. Du kommer ingå i Tibro verksamhetens ledningsgrupp och förväntas vara en aktiv medlem både vad gäller din egen verksamhet men även bidra i övriga frågor. Du måste ha en respektfull och trevlig inställning gentemot kunder och medarbetare. Det är också viktigt att du är öppen för förändringar och har en vilja att ständigt utvecklas.
Dessutom bör du uppfylla följande;
• Gärna högskoleutbildning eller motsvarande med inriktning på försäljning
• Dokumenterad erfarenhet av kvalificerat försäljningsarbete (erfarenhet av att coacha, utveckla och träna personal i försäljning är meriterande)
• Utvecklad känsla för kvalitet och gärna erfarenhet från resebranschen
• Ledarerfarenhet och erfarenhet av att leda i förändringsprocesser
• Drivande, handlingskraftig och resultatorienterad
• Kommunikativ, tydlig och serviceinriktad
• Målinriktad med erfarenhet av att arbeta mot uppställda mål
• Förmåga att motivera och entusiasmera medarbetare
• Samarbetsförmåga och flexibilitet
Vad kan Inflight Service erbjuda dig?
Inflight Service kan erbjuda dig ett spännande och utvecklade arbete där du får ta tillvara på din drivkraft, ditt engagemang och din vilja att utveckla och förbättra vårt Callcenter. Du kommer att ha många kontaktytor, både internt och externt. Om du gillar operativt och strategiskt arbete i kombination och i en föränderlig miljö är det här rätta tjänsten för dig.
Vi är ett framgångsrikt företag med stark företagskultur och vi har som mål att vara Skaraborgs bästa arbetsgivare. Eftersom vi är i flygbranschen så gör vi bakgrundskontroll på alla våra nyanställningar.
För mer information gällande tjänsten kontakta HR Business Partner Ida Bertilsson, tel 0703-47 80 90. Urvalet sker löpande.
Vi eftersträvar en jämn könsfördelning på alla befattningar. Förutom jämställdhet eftersträvar Inflight Service en ökad mångfald på arbetsplatsen och välkomnar sökande med olika etnisk bakgrund. Utdrag ur belastningsregistret och kreditupplysning sker innan anställning.
Publiceringsdatum2011-12-22Arbetstider och omfattningDag , Heltid , Tillsvidareanställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagInflight Service
AdressInflight Service
Tullvägen 2B
19046 Stockholm
Jobbnummer 1113127
Observera att sista ansökningsdag har passerat.