i söker dig som vill arbeta som Kundtjänsthandläggare i Borlänge
Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Borlänge,
Falun,
Gagnef,
Säter,
Leksand eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Borlänge,
Falun,
Gagnef,
Säter,
Leksand eller i
hela Sverige Bemannia söker dig som vill arbeta som kundtjänsthandläggare hos vår kund i Borlänge.
Lägsta kompetenskrav:
Utbildning på gymnasienivå.
Goda erfarenheter av att arbeta med PC. Goda kunskaper i svenska (tal och skrift). Meriterande att kunna kommunicera på engelska och gärna på fler språk. Telefonvana, det vill säga tidigare erfarenhet från arbete i närliggande verksamhet, kundserviceverksamhet eller motsvarande
Meriterande att ha erfarenhet av myndighetsutövning. Arbetet innebär att vara "ansiktet utåt" vilket innebär krav på att vara utåtriktad, stresstålig, tycka om att ge god service och vara noggrann. Vidare kräver uppgifterna att kunna ta egna initiativ och arbeta självständigt.
Teknisk kompetens som krävs: datorvana, system, växel eller motsvarande
Callcenterapplikationer: CallGuide, Solidus, Avaya eller motsvarande
Kundärenden:
Eftergymnasial utbildning med administrativ inriktning.
Minst 2 år erfarenhet av yrkesområdet eller likvärdigt.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Telefonarbete och handläggning av frågor.
Att i huvudsak ingå telefonbokning av t.ex. kunskaps-, kör- och yrkestrafikprov. Vidare ingår att ge råd och information om körkort, förarutbildning, förarprov, yrkestrafikprov. Därutöver ingår allmänna kontorsgöromål.
Kundärenden:
Att bemöta och behandla allmänhetens frågor och synpunkter kring Trafikverket. Rollen innefattar att ta kundens önskemål och synpunkter till rätt instans i organisationen för vidare behandling och uppföljning.
Handläggaren skall kunna svara på frågor och vara ett effektivt stöd åt organisationen genom att handleda och svara kunden direkt i så stor utsträckning som möjligt. Att snabbt kunna bedöma och vidarebefordra information av skyndsam karaktär till rätt mottagare för omedelbar åtgärd.
Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande.
Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida (
www.bemannia.se/cvregistrering ), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till
jobb@bemannia.se , märk ansökan med referens: "Handläggare Kundtjänst Borlänge"
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.
Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.
Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!
www.bemannia.se www.facebook.com/bemanniaVaraktighet, arbetstid
Publiceringsdatum2015-11-17ErsättningSå ansöker duSista dag att ansöka är 2016-01-28
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@bemannia.seKlicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktBemannia
FöretagBemannia Kontor
AdressBemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155 11346 Stockholm
Jobbnummer 2532666
Observera att sista ansökningsdag har passerat.